Eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz.. Tarayıcınızı güncellemeli veya alternatif bir tarayıcı kullanmalısınız.
Hocam viraja hızlı girdiğinizde aracın arkasının yavaş yavaş açıldığını hissedersiniz, o açılma fazla olduğu zaman arka yavaşça kopmaya başlar ve kontra hareketi ile toplamanız gerekebilir, genelde de sürücüler refleks olarak frene basar ve araç %90 spin atar ve yönlenme kabiliyeti yok olur.
İşte VSA bu noktada devreye girerek kopma anında aracın ön teker açısı ve aracın pozisyonuna göre tekerlere farklı fren dozajı uygulayarak spin atmayacak şekilde dönüşün sağlanmasını sağlıyor
Açıkçası 90-100 km. gibi hızlarda ani manevralarda dahil virajlı yollarda eski FD6mda hiç VSA devreye girmemişti
120 civarında da birkaç keskin virajda denemiştim, aracın arkası hafif açılmıştı ama ayağımı gazdan çekmeyerek ilerlediğimden araç hemen toparlamıştı.
Kısacası hızlı ve yüksek hızlı ani manveralar haricinde aracın mekanik yol tutuşu size fazla fazla yetecektir
Bu site, içeriği kişiselleştirmek, deneyiminize uyarlamak ve kayıt olmanız durumunda giriş yapmanızı sağlamak için yasal düzenlemelere uygun çerezler (cookies) kullanır.
Bu siteyi kullanmaya devam ederek, çerez kullanımına izin veriyorsunuz.