Elegans araca Android telefon baglayamıyorum

Katılım
26 Tem 2018
Mesajlar
31
Tepki puanı
8
Konum
Mardin
Sa
Fc5 elegans a İos cihaz kablo ile baglanırken android baglanmıyor Bluetooth görmüyor aracı araç Bluetooth arama yapmıyor telefonu bulmuyor sorun nedir

MI 8 cihazından CivicTR mobile app kullanılarak gönderildi.
 
Katılım
4 Tem 2018
Mesajlar
249
Tepki puanı
288
Yaş
47
Konum
İstanbul/Ankara (Tatillerde Trabzon)
Aracınız
Civic FC5 2018
1-IOS cihaz bluetooth ile bağlanabiliyor mu?
2-Android cihaz bluetooth ile başka aygıtları görüp bağlanabiliyor mu?

Her iki soruya da yanıtınız evet ise, aracın ünitesinde problem olabilir. Farklı cihazlarla da deneyin. Çözümü ona göre belirleyebilirsiniz.
 
Katılım
26 Tem 2018
Mesajlar
31
Tepki puanı
8
Konum
Mardin
1-IOS cihaz bluetooth ile bağlanabiliyor mu?
2-Android cihaz bluetooth ile başka aygıtları görüp bağlanabiliyor mu?

Her iki soruya da yanıtınız evet ise, aracın ünitesinde problem olabilir. Farklı cihazlarla da deneyin. Çözümü ona göre belirleyebilirsiniz.
Bluetooth yeni cihaz ekle seçeneği yok
İos cihaz kablo ile usb den müzik çalışıyor ama Android cihazı hiç görmüyor IMG_20190710_153635.jpeg

MI 8 cihazından CivicTR mobile app kullanılarak gönderildi.
 
Katılım
4 Tem 2018
Mesajlar
249
Tepki puanı
288
Yaş
47
Konum
İstanbul/Ankara (Tatillerde Trabzon)
Aracınız
Civic FC5 2018
-ünitenin bluetooth fonksiyonu çalışmıyor olabilir. (Ses Cihazı bağla dediğinizde de herhangi bir aygıt bulamıyorsa eğer.)
-android kablonuz bozuk ya da veri iletimi için uygun olmayabilir. Yani sadece telefonunuzu şarj ediyor, veri aktarımı sağlayamıyor olabilir. Farklı bir kablo ile de deneyin derim.
-Android cihazınızın yazılımı güncel olmayabilir, başka bir cihazla daha test edin lütfen.
 
Katılım
26 Tem 2018
Mesajlar
31
Tepki puanı
8
Konum
Mardin
-ünitenin bluetooth fonksiyonu çalışmıyor olabilir. (Ses Cihazı bağla dediğinizde de herhangi bir aygıt bulamıyorsa eğer.)
-android kablonuz bozuk ya da veri iletimi için uygun olmayabilir. Yani sadece telefonunuzu şarj ediyor, veri aktarımı sağlayamıyor olabilir. Farklı bir kablo ile de deneyin derim.
-Android cihazınızın yazılımı güncel olmayabilir, başka bir cihazla daha test edin lütfen.
Anladım sagolun
Nasıl format atabilirim teybe ayarlar da fabrika ayarlarına dön seçenegide yok


MI 8 cihazından CivicTR mobile app kullanılarak gönderildi.
 
Geri
Üst