Bizzat sahip olduğunuz memnun kaldığınız ya da çevrenizdekilerden kullandığınız en iyi cıvıc modeli sizce hangisiydi ? Ben kendi kullandıklarımı yazayım ;
İes cıvıc 2000 model, otomatikti görüş açıları direklerde hava yastıkları olmadığı için çok iyidi koltuklar deriydi ve o yaşa rağmen ne torpitosunda nede koltuklarında deforme yoktu motor şanzıman mekanik aksamdan hiç sorun yaşamadık eksi yönleri otomatik vites motoru çok törpülüyordu şehir içi çok rahattı ama şehir dışı yüklü ise yokuşlarda yürümüyordu
Es7 cıvıc 2003, manueldi gaz tepkisi telli gaz olduğu için harikaydı ivmelenmesi çok güzeldi araç biraz dökük olmasına rağmen (235 bin km+lpg) gidişi gayet iyiydi, eksi yönü yalıtım yoktu koltuklar vrajda sürücüyü tutamıyordu
FD6 cıvıc 2010, şuanki hondam kendisi manuel artılarından ve sevdiğim yanlarından başlayayım ilk olarak tasarımı ve sürüş keyfi mükemmel arabadan inesim gelmiyor özellikle gece içi harika ve bence fc5 den bile güzel gözüküyor dışarıdan, motor kaya gibi yüksek deviri seviyor zincirli ağır bakımı neredeyse yok rölantide elektirikli gibi ses soluk yok performans olarak 3 bin devirden sonra 1.6 atmosferikler içinde iyi gidiyor ilk gaz tepkisi elektıronik gaz kelebeğinden dolayı zayıf koltukları çok rahat arkası geniş ve şaft tüneli 0, yol tutuşu mükemmel çok güven veriyor,
Eksileri, yalıtımı zayıf rüzgar ve yol sesiniz hep var ama fazla artmıyor
Süspansiyonlar bozuk yollarda yalıtımında azlığı ve süspansiyonun çalışma aralığının çok çok az olması sebebi ile takur tukur ( ama bozulmuyor)
Trim sesleri, bir çok araçta özellikle japon arabalarında sert pilastikten dolayı mevsim değişimleri hava sıcaklık değişimlerinde trim sesleri meydana çıkar fd6 da da bu geçişler mevcut
Sonuç: ies cıvıc i kullanım rahatlığı ile
Es7 cıvıc i ilk gaz tepkisi ve atikliği ile
Fd6 cıvıc i ise yol tutuşu, koltuk ve sürüş rahatlığı sürüş zevki ile sevdim.. hepsinin bir eksi yönü var ama sonuç olarak beni hiç birisi hiç bir zaman yolda bırakmadı sanayiye muhtaç etmedi
Milliyetçilik, milleti olmayanlar için faşizmdir. - Hüseyin Nihal Atsız
İes cıvıc 2000 model, otomatikti görüş açıları direklerde hava yastıkları olmadığı için çok iyidi koltuklar deriydi ve o yaşa rağmen ne torpitosunda nede koltuklarında deforme yoktu motor şanzıman mekanik aksamdan hiç sorun yaşamadık eksi yönleri otomatik vites motoru çok törpülüyordu şehir içi çok rahattı ama şehir dışı yüklü ise yokuşlarda yürümüyordu
Es7 cıvıc 2003, manueldi gaz tepkisi telli gaz olduğu için harikaydı ivmelenmesi çok güzeldi araç biraz dökük olmasına rağmen (235 bin km+lpg) gidişi gayet iyiydi, eksi yönü yalıtım yoktu koltuklar vrajda sürücüyü tutamıyordu
FD6 cıvıc 2010, şuanki hondam kendisi manuel artılarından ve sevdiğim yanlarından başlayayım ilk olarak tasarımı ve sürüş keyfi mükemmel arabadan inesim gelmiyor özellikle gece içi harika ve bence fc5 den bile güzel gözüküyor dışarıdan, motor kaya gibi yüksek deviri seviyor zincirli ağır bakımı neredeyse yok rölantide elektirikli gibi ses soluk yok performans olarak 3 bin devirden sonra 1.6 atmosferikler içinde iyi gidiyor ilk gaz tepkisi elektıronik gaz kelebeğinden dolayı zayıf koltukları çok rahat arkası geniş ve şaft tüneli 0, yol tutuşu mükemmel çok güven veriyor,
Eksileri, yalıtımı zayıf rüzgar ve yol sesiniz hep var ama fazla artmıyor
Süspansiyonlar bozuk yollarda yalıtımında azlığı ve süspansiyonun çalışma aralığının çok çok az olması sebebi ile takur tukur ( ama bozulmuyor)
Trim sesleri, bir çok araçta özellikle japon arabalarında sert pilastikten dolayı mevsim değişimleri hava sıcaklık değişimlerinde trim sesleri meydana çıkar fd6 da da bu geçişler mevcut
Sonuç: ies cıvıc i kullanım rahatlığı ile
Es7 cıvıc i ilk gaz tepkisi ve atikliği ile
Fd6 cıvıc i ise yol tutuşu, koltuk ve sürüş rahatlığı sürüş zevki ile sevdim.. hepsinin bir eksi yönü var ama sonuç olarak beni hiç birisi hiç bir zaman yolda bırakmadı sanayiye muhtaç etmedi
Milliyetçilik, milleti olmayanlar için faşizmdir. - Hüseyin Nihal Atsız