Civic ES7 ES7 2004 Model yağ damlatıyor.

Katılım
6 Mar 2019
Mesajlar
26
Tepki puanı
5
Konum
kocaeli
Aracınız
Civic ES7 2004
Merhaba arkadaşlar,

Forumda yeniyim. Aracım 2004 vtec. Park ettiğimde yağ damlattığını fark ettim. Daha sonra altına karton koydum ve 3 noktadan damlattığını fark ettim. Life kaldırıp baktık. Motorun altı komple yağ idi. Şimdilik bir şey yapmadık. Kimisi keçeden dedi. Kimisi motor komple elden geçecek dedi. Korktum açıkçası. Daha önce bu konuda tecrübesi olan var mı acaba?
 

m2hamid

0
Yönetici
Katılım
7 Eyl 2014
Mesajlar
10,151
Çözümler
10
Tepki puanı
12,932
Konum
Türkiye
Ad Soyad
M2Hamid
Yaş
37
Aracınız
Civic FD6 2010
Merhaba arkadaşlar,

Forumda yeniyim. Aracım 2004 vtec. Park ettiğimde yağ damlattığını fark ettim. Daha sonra altına karton koydum ve 3 noktadan damlattığını fark ettim. Life kaldırıp baktık. Motorun altı komple yağ idi. Şimdilik bir şey yapmadık. Kimisi keçeden dedi. Kimisi motor komple elden geçecek dedi. Korktum açıkçası. Daha önce bu konuda tecrübesi olan var mı acaba?
Çok ucu açık bir husus.
Genelde yağ kaçıran bölgenin tespiti ile işe başlanır.
Bazen iyi sıkılmayan yağ filtresi bile yağ kaçırabiliyor.
Çok yüksek kilometrelerde üst kapak contası en genelinde işlevini yitirdiği için kaçak yapar.
Kısacası öncesinde iyi bir motor ustası ile sorunun kaynağını bulmanız gerekli (y)
 

Ahmet_Es7

Sayfa Yönetim
Yönetici
Katılım
27 Ara 2015
Mesajlar
8,660
Çözümler
6
Tepki puanı
8,722
Konum
Konya
Ad Soyad
Ahmet Ö
Aracınız
Civic ES7 2001
Yağ seviyenizi kontrol edin. Aracın altını iyi bir yıkatın. Ardından 1 gün böyle sürün tekrar kontrol edin.
İhtimaller:
> Yağ tapası
> Krank keçesi
> Şanzıman
> Kapak contası
> Vtec selenoid contasın
Merhaba arkadaşlar,

Forumda yeniyim. Aracım 2004 vtec. Park ettiğimde yağ damlattığını fark ettim. Daha sonra altına karton koydum ve 3 noktadan damlattığını fark ettim. Life kaldırıp baktık. Motorun altı komple yağ idi. Şimdilik bir şey yapmadık. Kimisi keçeden dedi. Kimisi motor komple elden geçecek dedi. Korktum açıkçası. Daha önce bu konuda tecrübesi olan var mı acaba?

Faaliyet ayn-ı lezzettir.
 
Katılım
11 Eki 2019
Mesajlar
16
Tepki puanı
20
Konum
samsun
Çok ucu açık bir husus.
Genelde yağ kaçıran bölgenin tespiti ile işe başlanır.
Bazen iyi sıkılmayan yağ filtresi bile yağ kaçırabiliyor.
Çok yüksek kilometrelerde üst kapak contası en genelinde işlevini yitirdiği için kaçak yapar.
Kısacası öncesinde iyi bir motor ustası ile sorunun kaynağını bulmanız gerekli (y)
Yağ kaçağından korkma, önemli olan kaçağı tespit etmek. Bendede vardı ustalar bulamadı. Ben araştırmalarım sonucu kronik bir sıkıntı olan selenoid cuntasının zamanla sertleşmesindan dolayı kaçırdığını tespit ettim.gözle görmesi zor bir yerdir. Eğer kaçağını kolayca bulamıyorlarsa çözüm selenoid contadadır. Yeride motor külbütör kapağının sol arka tarafında silindir kapağına montelidir. Genelde ordan kaçırıp elimden dolayı motorun ön sol tarafından aşağıya akar genelde şanzımanla motorun bağlantı yerinde kaçak varmış izlenimi yaratır. Conta 40 -50 tl civarıdır. Elin yakınsa kendin yaparsın.


C6903 cihazından CivicTR mobile app kullanılarak gönderildi.
 
Katılım
21 Ara 2019
Mesajlar
8
Tepki puanı
1
Konum
esenler ist
Vtec selenoid contasindan kaciriyor buyuk ihtimal dostum
Merhaba arkadaşlar,

Forumda yeniyim. Aracım 2004 vtec. Park ettiğimde yağ damlattığını fark ettim. Daha sonra altına karton koydum ve 3 noktadan damlattığını fark ettim. Life kaldırıp baktık. Motorun altı komple yağ idi. Şimdilik bir şey yapmadık. Kimisi keçeden dedi. Kimisi motor komple elden geçecek dedi. Korktum açıkçası. Daha önce bu konuda tecrübesi olan var mı acaba?

SM-N920C cihazından CivicTR mobile app kullanılarak gönderildi.
 
Katılım
26 Mar 2018
Mesajlar
973
Tepki puanı
2,144
Yaş
39
Konum
Kocaeli / Gebze
Aracınız
Civic FK7 HB 2017
kapak contasından kasıt külbütör kapağı mı? yoksa silindir kapağı mı? :) külbütör kapağı ise ucuz kolay basit ama silindir kapağı ise zor ve masraflı. Sanırım külbütör kapağı contası ihtimali daha yüksek.
 
Geri
Üst