- Katılım
- 18 May 2015
- Mesajlar
- 63
- Tepki puanı
- 0
- Aracınız
PGM-FI sistemi 1980 den itibaren HONDA araçlarda kullanılan dijital yakıt enjeksiyon sistemidir. sensörlerden gelen geri beslemeler neticesinde araç enjektörlere ne kadar yakıt göndereceğini ve aracın performansını ayarlar.

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
1. IAT (giriş havası sıcaklık)sensörü
2. MAP (mutlak manifold basınç) sensörü
3. TDC(yukarı ölü nokta) sensörü
4. TP(boğaz kelebeği poziyon) sensörü
5. CKP (krank şaft pozisyon) sensörü
6. KNOCK(vuruntu) sensörü
7. ECT(motor soğutucu sıcaklığı) sensörü
8. birincil oksijen sensörü
9. ikincil oksijen sensörü

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
1. IAT (giriş havası sıcaklık)sensörü
2. MAP (mutlak manifold basınç) sensörü
3. TDC(yukarı ölü nokta) sensörü
4. TP(boğaz kelebeği poziyon) sensörü
5. CKP (krank şaft pozisyon) sensörü
6. KNOCK(vuruntu) sensörü
7. ECT(motor soğutucu sıcaklığı) sensörü
8. birincil oksijen sensörü
9. ikincil oksijen sensörü