Hyundai fena değildir 7 yıl güzel kapsamlı bir garanti verir, yetkili servisin iyisini bulmak şarttır hyundai de çok rezil servisler var herşeyi garanti kapsamına alan iyileri de var, yedek parça fiyatları Honda ya göre daha ucuz, bakımları da 15000km 1 yıl aralıkta, otomatik DCT şanzımanı dsg ve edc ile karıştırmamak lazım, frene iyice basıp tam durduğunuz zaman debriyajı tam ayırır o şekilde bekleme yapar, 7 ileri vitesin ilk kalkışlarda hep 2. vitesini kullanır 1. vitese çok nadiren rölantide ilerlerken yada durmaya yakın çok yavaş ilerlemek isteyince takar, çok sert kullanımda yada dik rampalarda çok zorladığınızda ısınma uyarısı verebilir soğuduğu zaman düzelir. Bütün çift kavrama şanzımanlar kuru kavramalı olduğu için şehir içi sıkışık trafikte çok dur kalk kullanırsanız kavrama 50-60000km lerde aşınıp bitebilir kavrama değiştirmek gerekir, dsg yada edc kadar yüksek meblağ tutmaz. Şimdiye kadar satılan dct şanzımanlarda mekatronik arızası solenoid arızası elektronik arızası gibi kronik sorunlar yok ancak tek tük problemli olanlar çıkıyor.
1.6 T-GDI motor da epey bir güç üretiyor 174hp civarında bu motor gücü tucson u güzel hızlandırıyor.
Honda sını satıp üyelikten çıkanları yada üyelik derecesi değiştirenleri garipsiyorum
başka marka araba almış olunabilir ama eski arabasının forumuna muhabbete gelinir yine de
Honda dan sonra kullandığı aracı yadırgatmayacak türden alınacak araba zaten ya Toyota olur ya Hyundai olur ya Kia olur ya Mazda veya Subaru olur, yada tekrar Honda alınır. Uzakdoğu arabasından inip avrupa arabaya binince insan epey bir tuhaf oluyor uzakdoğu araçları sert mizaçlı alçak oturma pozisyonlu gaz pedalı hassas gaza basınca mermi gibi fırlıyorlar motor kesiciye girdi diye çukura düştü diye kafa yormaya gerek kalmayan araçlardır ama almanlar ve fransızlar öyle değil daha yumuşak daha sakin araçlar, daha az yakarlar ama mekaniği sürekli evham yaptırır, avrupalıların ergonomisi sürüşü benim hoşuma gitmemiştir ama bilemem belki kimi kullanıcıya iyi geleni de vardır.