Fb7 ağır bakımları hakkında bilgisi olanlar

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan gunes
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi

maksu

0
Yönetici
Katılım
15 Mar 2015
Mesajlar
2,794
Tepki puanı
589
Konum
ankara / dikmen
Aracınız
Honda CRV
Kullanım kılavuzunda 120 binde tahrik kayışlarının değişimi demiş. Tahrik kayışları triger kayışı mı oluyordu acaba? FB7 de triger kayışı varmıydı onu da bilmiyorum.
Triger zincirli. Soğutma, klima, alternatör grubunun olduğu v kayışları hocam.

HTC U11 cihazından CivicTR mobile app kullanılarak gönderildi.
 

m2hamid

FD6 Moderatör/Editör
Yönetici
Katılım
7 Eyl 2014
Mesajlar
10,294
Çözümler
9
Tepki puanı
13,139
Konum
Türkiye
Ad Soyad
M2Hamid
Yaş
40
Aracınız
Civic FD6 2010
Tahrik kayışından kasıt esasen V kayışı denilen parça.
2006dan beri bütün Honda Civic’lerde trigeri zincirlidir, eğer araç bakımlı ise ve yüksek devirle sürekli kullanılmıyorsa yani sürekli sıkıştırılmıyorsa nerdeyse motor ömrü kadar trigerin ömrü olduğunu eski bir Honda servisinden ayrılan usta söylemişti. Yine de LPG ve ona bağlı ekstra motorun iç parçalarındaki aşınma nedeni ile 250bin sonrası dikkatli olmakta fayda var bence.
 
Katılım
9 Ocak 2019
Mesajlar
6
Tepki puanı
1
Konum
İstanbul
Aracınız
Civic FB7 2013
İstanbul halkalı da oturuyorum
Araç 130.000 km ye geldi
Acil bir şekilde ağır bakıma sokmak istiyorum
Neyi var neyi Yok bakılmasını parça değişimi ayar düzeltme vs vs
Yetkili servise asla götürmek istemiyorum maliyetlerden dolayı
Önerdiğiniz bir sanayi ve usta rica ediyorum


iPhone cihazından CivicTR mobile app kullanılarak gönderildi.
 
Geri
Üst