Civic FB7 FB7 Geç çalışma sorunu

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan ebayir
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi

ebayir

0
Katılım
25 Eyl 2014
Mesajlar
263
Çözümler
1
Tepki puanı
10
Yaş
2023
Merhaba aracım bazen geç çalışıyor. Sabah veya akşam çalıştırırken oluyor 1 saat kullandıktan sonra motoru durdurup 2 defa deneme yaptım direk çalıştı. 2013 model orijinal aküsü takılı neden dir acaba şimdiden teşekkürler


iPhone cihazından CivicTR mobile app kullanılarak gönderildi.
 
Çözüm

Merhaba linkteki ustaya gittim.
Regülatör tamir takımı ile tamir edildi. Arıza düzeldiği bilmiyorum sabah belli olucak.

279de04845eaf570ffdb3fcfbe492979.jpg
368f85d5e3fa124f5ca0bde251f60ff1.jpg


05997f812c7893f459e18b935e4806aa.jpg


49ea89fb3d02dc5f51285f8191868c6e.jpg


iPhone cihazından CivicTR mobile app kullanılarak gönderildi.
Katılım
28 Kas 2018
Mesajlar
582
Tepki puanı
689
Konum
İstanbul
Aracınız
Civic FC5 2018
Regülatörü tekrar tekrar kontrol ettiler.Herhangi bir sorun olmadığını beyan ettiler.Uzun zamandır stop etme sorunu yok, özellikle sabah soğuk havada ilk marşta boğulma zaman zaman oluyordu, bir aydır o da yok.Umarım tekrarlamaz.Bakalım artık...
 
Katılım
16 Ara 2018
Mesajlar
2
Tepki puanı
1
Konum
İzmir
Aracınız
Civic FC5 2018
Regülatörü tekrar tekrar kontrol ettiler.Herhangi bir sorun olmadığını beyan ettiler.Uzun zamandır stop etme sorunu yok, özellikle sabah soğuk havada ilk marşta boğulma zaman zaman oluyordu, bir aydır o da yok.Umarım tekrarlamaz.Bakalım artık...
Geçmiş olsun..iyi forumlar..
 
Katılım
26 Kas 2019
Mesajlar
16
Tepki puanı
9
Konum
Rize
Aracınız
Civic FB7 2015
Net cevap ve kronik arac lpg li ise her 80 110 bin arasin da regulator diayafrom delşnmesi git hic bir şeye baktirmadan brc regulator diayafrom degişti regulator 800 tl yanliz 300 tl icersin de arizali diayafrom degişiyor ve ben degiştim duzeldi olay şoyle diayafrom patlak olunca yanma odasina gaz siziyor ve arac benzinle calişti da iki yakiti yakamaz ve bogulma olmakta arac calştiktan sonra motor sicak ve gazla istop edip calşmakta yiprak fazla degil se sicak motorda hissettiremez bunu test etmenin de bir yolu var şoyle aracinizin lpg tangina arkada bir gaz kesme virasi var bunu iyi bir şekilde sikarak kapayin ve sonra gaz borular in da gaz oldun dan araci kapama yaptik tan sonra borular daki gaz bitene kadar araci caliştirin gaz bitince otomatik benzine gececek hatta benzine hectikten sonra tekrar gaza alin bakin arka vana iyi kapatilmişmi kapatilmişmi ise yine gaza aldimiz da gaz bulamayin ca tekrar benzine gecer hemen ve araci bir gun yine bu şekil de bekletin sabah marşta bakin benzin de yapmayacak tir direk calişacak tir ve sorun regulator diayafrom delşnmesi gidin yaptiran bu kronik lpg sorunu
Merhaba değerli arkadaşlar, bilgili ve tecrübeli arkadaşların yardımına ihtiyacım var, seloman54 arkadaşımın sorununa benzer bir sorunum var,2018 fc5,3000 km de BRC sequent 32 montajı yapıldı 10 ay kadar oldu, montaj yapıldığından beri düzensiz aralıklarla sabahları ilk çalıştırmada araç boğularak çalışma eğilimi gösteriyor,bazen ilk marşta çalışmıyor ve kapatıp ikinci marşta çalışıyor.Hafif yokuşta öndeki araç durmuş ve tali yoldan çıkış yapmak için beklerken,ben de hafif ilerleyip yine hafif gaz fren yaparken anlık boşlukta stop ediyor,geniş düz bir cadde üzerinde park halindeyken sorunsuz çalıştırıp, u şeklinde tam dönmek isterken yine aynı şekilde hafif gaz fren durumunda stop ediyor,bu durum son zamanlarda sıklaştı .Montajın ikinci ayından beri bazen ay da bir bazen iki üç ayda bir iki sefer yaptı .Bu sorunu anlatıp montaj yapılan yetkili BRC bayiinde regülatör den şüphe edildi, birkaç gün benzinde kullanın her hangi bir sorun olmazsa regülatörü değiştiririz dediler benzinde kullandığım süre zarfında herhangi bir sorun olmadı,LPG de kullanmaya geçtiğim ilk gün yine araç sabah ilk marşta direk çalışmayıp boğulma eğilimi gösterdi,durumu anlattım gelin regülatörü değiştirelim dediler,gittim tekrar iki usta kontrol etti yeniden BRC yüklemesi yapalım regülatörde sorun görünmüyor dediler, Bilgisayara bağlayıp yeniden program yüklediler bir kaç ay sonra yine aynibsorun baş gösterdi ,10 bin km LPG bakımı için Ankara da yetkili bayiinde bakım esnasında aynı sorunlardan bahsettim çok ilgilenmeden bakım yapıp program yüklediler sorun görünmüyor dediler,şuan 16000 km de araç son bir aydır stop etme, boğularak çalışma ve ilk marşta çalışmama problemi sıklaştı.Yarın tekrar konuyla ilgili montaj yaptırdığım yetkili bayii ile sorun hakkında konuşmak istiyorum, sizlerin tavsiyelerinize ihtiyacım var,bu sorunla ilgili nasıl bir yol takip etmeli,bayinin hangi söylemlerini ciddiye almalı ya da almamalıyım... Yazı uzun oldu , affınıza sığınıyor, şimdiden teşekkür ediyorum.

SNE-LX1 cihazından CivicTR mobile app kullanılarak gönderildi.
 
Katılım
15 Kas 2015
Mesajlar
738
Tepki puanı
751
Konum
Çayırova / KOCAELİ
Aracınız
Honda yetkili servisi araca sibop ayarı yapılması gerektiğini söyledi.Montajı yaptırdığım candan mühendislik bir sorun bulamadıklarını,daha doğrusu bir kaç kez başlarına böyle bir şey geldiğini ama çözüm üretemediklerini,sadece deneme yanılma ile(sanırım sırf gönlüm olsun diye) yine birkaç deneme yapalım gibi bir ifade kullandı.Zaman zaman da olsa insanın karşılaşmak istemediği bir sorun ama LPG li araçlarda böyle bir risk sanırım hep var,Ama şu bir gerçek ki candan mühendisliğin önünden bir daha geçmem.

Hocam candan mühendislik konusunda size sonuna kadar katılıyorum. Bende daha önce sorun yaşadım orada hiç oralı olmuyorlar ilgi alaka sıfır. Afedersiniz meşhur diye gitmiştim ama adamların resmen bi tarafları kalmış. Ben de bir daha asla gitmem.


Kün feyekün..
 
Katılım
26 Nis 2018
Mesajlar
24
Tepki puanı
22
Konum
İzmir
Aracınız
Civic FB7 2012
Merhaba arkadaşlar
Pazar gün aracımı çalıştırmak istediğimde direk hızlı bir şekilde kontağı çevirdim tın tın tın yapıyor çalışmıyordu. Neyse AÇ Kapa yapa yapa zoraki çalıştı. Cumartesi günü hiç çalıştırmamıştım istanbulda yaşıyorum. . Bugün yine eskiye nazaran zor çalıştı. Araç Lpglidiri.
Netten biraz baktım kafam karıştı herkes farklı bişey demiş gibi, bujü diyen reğülatör diyen, marş motoru diyen, subap ayarları vb diyen olmuş.
Subap ayarlarını hhiç yaptırmadım daha araç 2013 model olup 75.000 km de.

ustaya verip boş yere orasını burasını talan etmesini istemiyorum.
Tecrübeli arkadaşlar yardımcı olursa sevinirim.
İsmail bey bende marş basınca araba boğuluyor gibi oluyordu bazen tek marşta çalışmıyordu kontağı kapatıp tekrar marş yapıyordum, rölanti dalgalanması ve silkeleme vardı. 130.000 bakımında bujileri değiştirdim birde subap ayarı yaptırdım ve sorunların hepsi düzeldi. Usta egzoz subaplarının çok sıkı olunca bu durumu yaptığını söyledi. Ancak regülatör sorununda da geç marş sorunu olduğu için emin olmak zor oluyor maalesef (2012 fb7 130.000km)

Redmi Note 8 Pro cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
 
Katılım
9 Haz 2014
Mesajlar
636
Tepki puanı
341
Konum
Zonguldak Ereğli
Aracınız
Civic FB7 2012
Evet arkadaşlar, çıkan parça şu.

Yerine Atiker takıldı.

f214d513dc2dfa67bb95141f04ee65f0.jpg
b22e64c7ab5835c0b0a204e14cef6e0d.jpg
ed5c587d97f5ca532ba5bafdc4e2dccd.jpg


ONEPLUS A5000 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
 
Geri
Üst