Fb7 marş geç alma problemi

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan mhrkrts
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
Katılım
6 Haz 2020
Mesajlar
5
Tepki puanı
2
Konum
istanbul
Aracınız
Civic FB7 2014
İyi günler dilerim herkese
Geçtiğimiz günlerde marş biraz geç aldı.akunun değişmesi gerektiğini düşünerek akucuye gittim.Akucu akü değerlerinin düşük olduğunu ve değişmesi gerektiğini söyledi.Akuyu değiştirdim fakat problem devam etti.Sanayiye tekrar gittiğimde subap ayarı ve buji degistirdiler.Arabayi Usta'dan aldigimda tek seferde marş aldı fakat sabah aynı marş basmama problemi devam etti.Bu arada motoru stop ettikten kısa sure sonra çalıştırdığimda tek seferde marş alıyor.
Acaba benim sorunum neden kaynaklanıyor?
Cevap veren herkese şimdiden teşekkür ediyorum.
Yer:İzmir
 

Emirbey

Project Man
Yönetici
Katılım
13 Ara 2016
Mesajlar
3,389
Çözümler
4
Tepki puanı
3,462
Konum
Çankırı
Ad Soyad
Emirbey26
Yaş
37
Aracınız
Civic FB7 2015
İyi günler dilerim herkese
Geçtiğimiz günlerde marş biraz geç aldı.akunun değişmesi gerektiğini düşünerek akucuye gittim.Akucu akü değerlerinin düşük olduğunu ve değişmesi gerektiğini söyledi.Akuyu değiştirdim fakat problem devam etti.Sanayiye tekrar gittiğimde subap ayarı ve buji degistirdiler.Arabayi Usta'dan aldigimda tek seferde marş aldı fakat sabah aynı marş basmama problemi devam etti.Bu arada motoru stop ettikten kısa sure sonra çalıştırdığimda tek seferde marş alıyor.
Acaba benim sorunum neden kaynaklanıyor?
Cevap veren herkese şimdiden teşekkür ediyorum.
Yer:İzmir
LPG regulator diyaframında çatlama veya yırtılma olduğu için vakum hattından boğaz kelebegine sızdırma yapıyor.

İlk çalıştırma benzinde olduğu için bir de bunun üzerine emme manifolduna sızan LPG de eklenince araç yakamayip marş süresini uzatıyor. Bu yüzden aracınız sabahları geç çalışıyor.

Bir tane ustacığımızın aklına gelmemiş mi onu test etmek? Halbuki çok kolay bir test.

Neredeyse motor inecekmiş. 🤔
 
Son düzenleme:
Katılım
13 Haz 2016
Mesajlar
1,449
Çözümler
1
Tepki puanı
1,276
Aracınız
LPG regulator diyaframında çatlama veya yırtılma olduğu için vakum hattından boğaz kelebegine sızdırma yapıyor.

İlk çalıştırma benzinde olduğu için bir de bunun üzerine emme manifolduna sızan LPG de eklenince araç yakamayip marş süresini uzatıyor. Bu yüzden aracınız sabahları geç çalışıyor.

Bir tane ustacığımızın aklına gelmemiş mi onu test etmek? Halbuki çok kolay bir test.

Neredeyse motor inecekmiş.
İşte cevap budur? Zaten başka denenecek bisey kalmamış sanayide

SM-A235F cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
 
Katılım
6 Haz 2020
Mesajlar
5
Tepki puanı
2
Konum
istanbul
Aracınız
Civic FB7 2014
LPG regulator diyaframında çatlama veya yırtılma olduğu için vakum hattından boğaz kelebegine sızdırma yapıyor.

İlk çalıştırma benzinde olduğu için bir de bunun üzerine emme manifolduna sızan LPG de eklenince araç yakamayip marş süresini uzatıyor. Bu yüzden aracınız sabahları geç çalışıyor.

Bir tane ustacığımızın aklına gelmemiş mi onu test etmek? Halbuki çok kolay bir test.

Neredeyse motor inecekmiş. 🤔
Hocam verdiğiniz bilgilerden dolayı çok sağolun kıymetli vaktinizi ayırdınız.bu işlem çok masraflı mi acaba?
 

Emirbey

Project Man
Yönetici
Katılım
13 Ara 2016
Mesajlar
3,389
Çözümler
4
Tepki puanı
3,462
Konum
Çankırı
Ad Soyad
Emirbey26
Yaş
37
Aracınız
Civic FB7 2015
Hocam verdiğiniz bilgilerden dolayı çok sağolun kıymetli vaktinizi ayırdınız.bu işlem çok masraflı mi acaba?
Regülatör diyafram tamir takımı ile sorunu çözenler var.

En kötü senaryoda LPG regülatörü değişir. Bu şekilde sorununuzu çözersiniz.

Beyin marş motoru diyen yerlerden uzak durun.
 

Emirbey

Project Man
Yönetici
Katılım
13 Ara 2016
Mesajlar
3,389
Çözümler
4
Tepki puanı
3,462
Konum
Çankırı
Ad Soyad
Emirbey26
Yaş
37
Aracınız
Civic FB7 2015
Çok yardımcı oldunuz tesekkurler
Rica ederim.
Regülatörü değişmek durumunda kalırsanız BRC nin gereksiz 5-6 binlik regülatörüne fazla ücret ödemenize gerek yok. Ben Atiker SR09 modeli 110 kw.lik regülatörünü taktırdım. İnternette 1000 TL ye bulunuyor. Çoğu lpgci 2000 TL ye montaj dahil takıyor
 
Katılım
5 Mar 2018
Mesajlar
2
Tepki puanı
0
Konum
trabzon
Aracınız
aynı sorun bende de var. buji değişti. akü değişti. subap ayrı yapıldı. lpg bakımı aracın full bakımı yapıldı düzelmedi. sadece sabah hava soğukken yapıyor.
 

m2hamid

FD6 Moderatör/Editör
Yönetici
Katılım
7 Eyl 2014
Mesajlar
10,295
Çözümler
9
Tepki puanı
13,145
Konum
Türkiye
Ad Soyad
M2Hamid
Yaş
40
Aracınız
Civic FD6 2010
aynı sorun bende de var. buji değişti. akü değişti. subap ayrı yapıldı. lpg bakımı aracın full bakımı yapıldı düzelmedi. sadece sabah hava soğukken yapıyor.
LPG regülatörüne işlem yapıldı mı?
 
Geri
Üst