Aslında atmosferik motorun ağır bakımı trigerdir ancak o da R16 motorlarda zincirdir, ses yapmadıkça kimine göre 250bin, kimine göre motor ömrü kadar ömrü olduğu varsayılıyor, özel bir ses yapmadıkça dokundurtmayın bence. Onun dışında dediklerinizin kontrolü yeterlidir. Mümkünse orjinal parça, değilse orjinal muadili kalitede parça kullanın.Çok teşekkür ederim
Peki ağır bakımda neler yapacaklar
Bu triger seti v kayışı subap buji filtreler balatalar dışında elzem nelere bakmaları lazım
Son olarak da ön kısımdan sürekli tıkırtı çıtırtı sesler var Honda da
Ufak çaplı da olsa önden darbe aldı ama bir türlü tamir sonrası o sesler gitmedi
iPhone cihazından CivicTR mobile app kullanılarak gönderildi.
O ses gelince LPG bitiyor değil de bitti demiş oluyor yani. Ben bir önceki aracimdaki Atiker gibi sandım ve lpgnin bitiyor dediğini düşündüm.Düğmeye dokunun birkere ses kesilir bu arada sistem benzine geçtim haberin olsun diyor siz düğmeye basana kadar bip bip bip...ötüyor.
Hiç duymak istemiyorum derseniz lpgciler hallederler.
LPG bitti benzinde çalışıyorum uyarısıdır oO ses gelince LPG bitiyor değil de bitti demiş oluyor yani. Ben bir önceki aracimdaki Atiker gibi sandım ve lpgnin bitiyor dediğini düşündüm.
Peki bittiyse LPG doldurdum opetten ve 27 litre aldı. Forumdan okuduğum kadarıyla 32-33 lt alması gerek. 27 lt alması normal midir?
Değer güzel, benim 5.7 rekorum var Ama 120yi geçmemiştim ve tekir yokuşu sonrası cruise dışında hiç gazı kullanmamıştım Genelde hep cruise ile 110a sabitlemeye çalışmıştım.Ankara-Mersin 30lt LPG ile 406 km. ortalama 6.0 gösterdi. 110 sabit hız. Elbette daha çok iniş var yolda.