- Katılım
- 7 Eyl 2014
- Mesajlar
- 10,295
- Çözümler
- 9
- Tepki puanı
- 13,145
- Konum
- Türkiye
- Ad Soyad
- M2Hamid
- Yaş
- 40
- Aracınız
- Civic FD6 2010
FB7den FC5e geçişte dayanım anlamında hafif bir eksilme var bence. Bu eksiklikleri malzeme kalitesini arttırarak gidermeye çalışmışlar sanki.
Ancak Kaporta inceliğinin fazlalaşması, C sutundaki, kaputtaki ve bagajdaki göçük-oynamalar, motor-şanzıman olarak anlamlı bir iyileşmenin olmaması bence FC5in handikapları.
Ayrıca Honda Türkiyeninde FC5lerde ek bakım uygulamaları (40binde buji değişimi gibi) eksi hanede sayılır.
Genel olarak inceleyince şahsen yeni yenidir mantığı harici FC5i bana elimdeki aracın üstüne 40-50bin verdirmeye değecek ekstra çekici kılan bir unsur ben göremedim. Ayrıca kullanımımdaki araca yaptığım izolasyonla zaten izolasyon konusunda bi sıkıntımda pek yok.
Bi de çoğu kullanıcı için önem arzetmez ancak beni son zamanlarda iyiden iyiye rahatsız eden bir husus daha var.
FB7 kullanıcıları genelde ya eski Honda kullanıcıları yada bilinçli araç tercihi yapan kitleden oluşurken, FC5te eski 2000 civicleri tercih eden apaçi tarzı müşteri profili de dizaynından ötürü FC5e yönelmiş durumdalar.
Anlaşılması açısından iş nedeniyle sürekli Ankara-Kırıkkale arası yol yapıyorum, gözlemlerimde makas atan, garip garip araç kullanan ve diğer araçların üstüne dikkatsizce süren FB7 kullanıcısyla nerdeyse hiç karşılaşmamışken, FC5te yüksek diyebileceğim sayıda karşılaşmak durumunda kaldım. En rahatsız edeni geçen gün Elmadağ inişinde takriben aracın hızlanmasıyla 120ye yaklaşırken defalarca selektör yapmama rağmen 50-100m mesafe kala önüme atlayan FC5e çarpmamak için frene abanmam oldu. Devamında da aynı araçın rahatsız edici hareketleri vardı ama trafikte gereksiz uzatmaların sonunu az çok bildiğimden umursamadım. Honda Civic serilerini seven biri olmama rağmen maalesef FC5 bana ufaktan itici gelmeye başladı.
Yanlış anlaşılma olmaması için tekrar belirteyim, bu belirttiğim son husus tamamen benim şahsi hislerimdir, forumdaki arkadaşlar sakın yanlış anlamasınlar, herhangi bir kimseye laf söyleme amacım yoktur.
Ancak Kaporta inceliğinin fazlalaşması, C sutundaki, kaputtaki ve bagajdaki göçük-oynamalar, motor-şanzıman olarak anlamlı bir iyileşmenin olmaması bence FC5in handikapları.
Ayrıca Honda Türkiyeninde FC5lerde ek bakım uygulamaları (40binde buji değişimi gibi) eksi hanede sayılır.
Genel olarak inceleyince şahsen yeni yenidir mantığı harici FC5i bana elimdeki aracın üstüne 40-50bin verdirmeye değecek ekstra çekici kılan bir unsur ben göremedim. Ayrıca kullanımımdaki araca yaptığım izolasyonla zaten izolasyon konusunda bi sıkıntımda pek yok.
Bi de çoğu kullanıcı için önem arzetmez ancak beni son zamanlarda iyiden iyiye rahatsız eden bir husus daha var.
FB7 kullanıcıları genelde ya eski Honda kullanıcıları yada bilinçli araç tercihi yapan kitleden oluşurken, FC5te eski 2000 civicleri tercih eden apaçi tarzı müşteri profili de dizaynından ötürü FC5e yönelmiş durumdalar.
Anlaşılması açısından iş nedeniyle sürekli Ankara-Kırıkkale arası yol yapıyorum, gözlemlerimde makas atan, garip garip araç kullanan ve diğer araçların üstüne dikkatsizce süren FB7 kullanıcısyla nerdeyse hiç karşılaşmamışken, FC5te yüksek diyebileceğim sayıda karşılaşmak durumunda kaldım. En rahatsız edeni geçen gün Elmadağ inişinde takriben aracın hızlanmasıyla 120ye yaklaşırken defalarca selektör yapmama rağmen 50-100m mesafe kala önüme atlayan FC5e çarpmamak için frene abanmam oldu. Devamında da aynı araçın rahatsız edici hareketleri vardı ama trafikte gereksiz uzatmaların sonunu az çok bildiğimden umursamadım. Honda Civic serilerini seven biri olmama rağmen maalesef FC5 bana ufaktan itici gelmeye başladı.
Yanlış anlaşılma olmaması için tekrar belirteyim, bu belirttiğim son husus tamamen benim şahsi hislerimdir, forumdaki arkadaşlar sakın yanlış anlamasınlar, herhangi bir kimseye laf söyleme amacım yoktur.