Mesudum
0
Sanırım her işlem 3M marka olacak. Bu yüzden performans takibi mümkün. Ancak yine de ne kadarlık iyileştirme yapılacağının belirtilmesi gerekli. Mesela cam filmi hangi tip ve sınıf olup ışıkta ve UV filtrelemede ne verecek? Seste kaç dB azalma garanti ediliyor?Abi bugun bayiye gittik arac konusunda anlastik. Bize soyle bir paket sundular sence mantikli mi bunu yaptirmamiz gerekir mi ?
CVT şanzımanın kesin konfor üstünlüğü var. Geçişlerde, ne yükseltme ne düşürme, hissettirmemesi durumu var. Tekniği sayesinde devir sabitken hızlanma mümkün olabiliyor. Yine aynı teknik sayesinde bizim F1 vites ile manuel yapacağımız gazlamayı burada sadece ayakla yapabiliyoruz.Bence fd6 ve fb7nin şanzıman daha iyi. Bu cvt şanzımana bi türlü alışamadım. 5bin devire dayıyo gidiyor mu gitmiyor mu o da belle değil bağırıp duruyor. Fb7de en azından vites küçültüp iyi hızlanıyor ara hızlanmalarda. Yalıtım konusunda evet biraz fark var da yine bi alman grubu kadar asla... Bence hâlâ fd6 ve fb7...
Bu da yine FB7 araçtan geçenler için sorun olabilir.Fb7'de arkada şaft çıkıntısı yok fc5'te maalesef var
-Bunlar da bir aracın ilk kasasının alınmasındaki risklerden. Ben de FB7'yi makyajsız alıp Eco modelini beklememiştim. Bunun bedeli 40bin yerine 20binde bir subap ayarı. Peki bu C sütunu sorununun telafisi nasıl olacak?1-Bende bu arkadaşa katılıyorum fc5 lerde arka cam ile tavan arasında kendiliğinden göçükler olusuyor.
2-Arka cama çamur atıyor
3-fb-7 ye göre daha fazla yakıyor.
Ama iç dizayn ve konfor fc5 in daha iyi
-Arka cama çamur atması çok fena. İlk defa burada duyuyorum ve önümüzdeki mevsimde bol bol duyacağız demektir.
-CVT şanzımanın bilinen sıkıntısı bu, konfor karşılığında sarfiyattaki artış.
Eğer Doğrudan enjeksiyon/turbo beslemeli araçlarda LPG çözümü geliştirilip denenmiş ve sorunları giderilmiş bir çözüm olmadığı sürece ülkemiz ekonomik şartlarında keyif alınması zor.Eğer alacaksan 183 hp ligi al sonra pişman olursun 125 hp ligi aldım diye
Testlerde 182 yerine 175 PS (HP değil, PS) alınan bir araçta zaten 200kmh sınırlaması(?) da konmuşken, bir FB7 aracına konan 211kmh sınıra bile itirazı olan bizler (sanırım çoğunluk) bu güçleri benzinli kullanımda nasıl değerlendireceğiz?