@Cazador66 Geçmiş olsun öncelikle. Talihsiz bir durum yaşamışsınız. Bİz de benzer bir problemi 132bin km'de rutin şanzıman yağı bakımları yetkili serviste yapmış 2017 Exe. eco aracımızda yaşamıştık. O da zincir dağıtmıştı.
Sizin araç aslında 2 yaşını doldurmamış ve 100bin km'yi aşmamışsa, şanzıman yağı da yetkili serviste değişmişse ve kayıtları varsa bunları mail ile sunup Honda global'e iletebiliriz. İngilizce maili ben yazarım size. Bunun dışında arkadaşların da dediği gibi tüketici hakem heyetine de başvurulabilir. Çıkma şanzıman + işçilik + şanzıman yağı 20bin civarında bir rakama patlıyor. Sıfır şanzıman için Honda Cem iyi fiyat vermiş.
Bunun dışında ben aracı sanayideki şanzıman ustasına götürdüğümde çıkma olarak aynı yıl üretilmiş aracın şanzımaının takılması gerektiğini, diğerlerinin uyumsuz olduğu söylemişti.