İkinci aşama lastikler söküldü ilk kat simself atıldı,
İkinci kat adeselff icten kopuk distan aliminyumlu ustune atildi
3. Kat siyah putur kullanildi davlumbaz iclerine ve arac altina.
Yaparken abi sen ne isin var sifir araba sokturuyon dediler

Kaportaciya 350 lira verdim cok gibime geldi ama sabah 9 da basladik aksam 4 gibi anca bitti. Oyle kolayca bitecek bir is degil. Arac ici daha kolay. Birde davlumbaz iclerinde su cikislarina dikkat edin yaliyim yapicam derken araci curutmeyin.
Fotograf birkac tane atayim;
Ekli dosyayı görüntüle 250686


Sonuç; Lastik sesi azaldı iphone ile daha once bahsettigim yerde 73-76db arasinda dalgali hareket ediyor 75 desek biraz daha iyilesme oldu telefona gore ama bana gore azaldi.
Tarif etmek gerekirse koprulerden gecerken eklem yerlerinde taktuk ediyor derdim, araci ilk aldigimizda daha yumusak sesle geciyordu o hale geri dondu. Kaldirim tasinda cok asiri azalma olmadi ama eskisine nazaran azaldi.
Lastik sesinden rahatsizsaniz arac icinden etkili bir ses yalitimi elde edilemiyor ama arac alti ve davlumbazlar ise yariyor diyebilirim.
Halilarin altina uygulama yapmayi dusunuyorum vakit ayirabilirsem sora arabayi kilitleyip muzeye vercem
iPhone cihazından
CivicTR mobile app kullanılarak gönderildi.