Bu konu ile ilgili kendi açımdan bir gelişme var
Dün FD6 aracımı sattım ancak satıcıya söz verdiğim için ve bayramdan sonrada boşluğum olmayacağı için FD6nın ertelediğim parça değişimlerini yaptırdım.
Ön rot kolları, ön rotlar ve z rotları yan sanayi ile değiştirdim (Marka piyasanın en bilinen parçası TEKNOROT, yani ortalama ama uygun fiyatlı bir ürün.
Değişimden sonra ön takım çukurlarda inanılmaz sessizleşti, ufak tefek tümseklerde hissettiğim vurma sesleri tamamen gitti. Maliyeti de 300 tl civarında birşey çıktı, keşke kendim aracı ilk aldığımda yaptırsaydım dedim.
Özellikle Z rotları değiştirdikten sonra keskin ve küçük tümsek-çukurlardan geçişlerde ses kalmadı.
Eğer
özellikle Z rotlar daha önce değişmedi ise değiştirmenizi tavsiye ederim, 2 Z rotun değişimi işçilikle 100 tl tutar tahminen.
Açıkçası FB7ninde Z rotlarını bayramdan sonra boşluk bulursam değiştirmeyi ciddi ciddi düşünüyorum.
Galiba alt takımdaki kauçuk geçiş parçaları titreşimleri zaman içinde olduğu gibi araç içine yansıtır hale geliyorlar.