FD6 için motor modifiyesi

Ahmet_Es7

Sayfa Yönetim
Yönetici
Katılım
27 Ara 2015
Mesajlar
8,942
Çözümler
9
Tepki puanı
8,943
Konum
Konya
Ad Soyad
Ahmet Ö
Aracınız
Civic ES7 2001
Bence bu sürüş daha güzel, hem hızlı hem 9000 devir :D
Hocam senin araç burada. Fd2 supercharge. 7. Vites niye yok diyor. Motor sesi alev patlaması çok tahrik edici. Fk8'de o kadar heyecan yok.


Faaliyet Ayn-ı Lezzettir...
 
Katılım
9 Tem 2015
Mesajlar
502
Tepki puanı
455
Aracınız
Resmi işlemler açısından swap çok daha masraflı ve meşakkatli değil mi?
 

Ahmet_Es7

Sayfa Yönetim
Yönetici
Katılım
27 Ara 2015
Mesajlar
8,942
Çözümler
9
Tepki puanı
8,943
Konum
Konya
Ad Soyad
Ahmet Ö
Aracınız
Civic ES7 2001
Resmi işlemler açısından swap çok daha masraflı ve meşakkatli değil mi?
> Evet meşakkatlidir. Yalnız buda bizim Türkiye'deki kanun ve prosedürden kaynaklı. Mesela 1.6 motor araca 2.0 taktırmazlar. Kullanan tanıdıklarım var. Fakat resmi olarak geçti mi bilmiyorum. 2 sene önce komle K20 motor tesisat ve şanzıman 6 ileri 50.000 tl. harcamıştı. Bunlar işin üst mertebesidir. Bunun en güzel yönü ise sistem hazır direk döşe geç mantığının olmasıdır.
> Temiz olsun bizim olsun deniyorsa. R16 Motorun içine girilecek. Forget krank kol piston yataklar. İstenen güce göre egzantirik takılır. Komple tesisat yenilenir. Ona göre ecu takılır. Emme ve egzos sistemi elden geçirilir. Yağ sıcaklığı, egzos sıcaklığı ve aem Afr göstergeleri takılması gerek. Güzel uyumlu turbo kit. 1 ay süren rodaj ve ayarlar. Uzun bir süreçtir. Temizi bu tarz olur. Fakat buda pahalıya patlar. :)
 
Son düzenleme:
Katılım
1 Nis 2019
Mesajlar
3,502
Çözümler
1
Tepki puanı
2,072
Konum
BURSA
Aracınız
Civic FC5 2017
> Evet meşakkatlidir. Yalnız buda bizim Türkiye'deki kanun ve prosedürden kaynaklı. Mesela 1.6 motor araca 2.0 taktırmazlar. Kullanan tanıdıklarım var. Fakat resmi olarak geçti mi bilmiyorum. 2 sene önce komle K20 motor tesisat ve şanzıman 6 ileri 50.000 tl. harcamıştı. Bunlar işin üst mertebesidir. Bunun en güzel yönü ise sistem hazır direk döşe geç mantığının olmasıdır.
> Temiz olsun bizim olsun deniyorsa. R16 Motorun içine girilecek. Forget krank kol piston yataklar. İstenen güce göre egzantirik takılır. Komple tesisat yenilenir. Ona göre ecu takılır. Emme ve egzos sistemi elden geçirilir. Yağ sıcaklığı, egzos sıcaklığı ve aem Afr göstergeleri takılması gerek. Güzel uyumlu turbo kit. 1 ay süren rodaj ve ayarlar. Uzun bir süreçtir. Temizi bu tarz olur. Fakat buda pahalıya patlar. :)
keşke ucuz olsa

BV6800Pro cihazından CivicTR mobile app kullanılarak gönderildi.
 
Katılım
6 Haz 2020
Mesajlar
9
Tepki puanı
2
Konum
çanakkale
Aracınız
Civic FD6 2008
> Tanışma bölümünde kendinizi tanıtırsanız memnun oluruz.
> Sade bir atmosferik motora turbolamak ciddi bir iştir. Eğer motor içine girmezseniz çok daha dikkat etmek gerekiyor. Limitleri bilmek çok çok önemli. Yapıp yürütmüş tecrübe edilmiş kullanıcılar lazım. Bu forumda genel kitle aile arabası kullanır.
> Farklı bir kaynak buldum. Sahibini bulup mutlaka görüşmeniz gerek.

> Birde Dr. Ecu ile görüşün. Elinden geçmiş olabilir. İşinin ehlidir. Size güzel fikirler verir.


> Benim fikrim ise satmayacaksanız. Direk Fn2 Typer motoru swap yapılır. Turboya gerek bile kalmaz. 9.000 devir çevirirsin hemde uzun süreler kullanırsınız. Turbo stok motorun ömrünü erken bitirir.

Faaliyet Ayn-ı Lezzettir...
 

Ahmet_Es7

Sayfa Yönetim
Yönetici
Katılım
27 Ara 2015
Mesajlar
8,942
Çözümler
9
Tepki puanı
8,943
Konum
Konya
Ad Soyad
Ahmet Ö
Aracınız
Civic ES7 2001
Geri
Üst