fd6 marş hakkında

Katılım
22 Şub 2020
Mesajlar
175
Tepki puanı
22
Konum
ANKARA
Aracınız
Civic FD6 2011
arkadaşlar otomatik fd6 aracımda marşa basınca motor sıcakken bazen 1 ve 2 nin arasında çalışıyo sonra 900 e düşüyo hemen, bazende direk 1in üstünde çalışıyo , normal bir durum mu?
 
arkadaşlar otomatik fd6 aracımda marşa basınca motor sıcakken bazen 1 ve 2 nin arasında çalışıyo sonra 900 e düşüyo hemen, bazende direk 1in üstünde çalışıyo , normal bir durum mu?
Benim manuel çalıştırırken benim de öyle oluyor 1000 devirin üstünde çalışıyor sonra düşüyor


iPhone cihazından CivicTR mobile app kullanılarak gönderildi.
 
arkadaşlar otomatik fd6 aracımda marşa basınca motor sıcakken bazen 1 ve 2 nin arasında çalışıyo sonra 900 e düşüyo hemen, bazende direk 1in üstünde çalışıyo , normal bir durum mu?
> Araç ilk marşta soğutma suyunun ısısını baz alarak çalışır. Su 30 derece altında ise açık döngüde zengin karışım ile çalışır. Buda deviri yükseltir. Su ısındıkça kapalı döngüye geçer oksijen sensörlerini kullanmaya başlar. Rolanti devri düşer.
> Motor sıcak iken ilk marş soğuktaki gibi olmaz. Fakat 1000 devire çıkıp sonra düşmesi ise kabul edilebilir aralıktır. Sıcak motor zorlanmadan hemen çalışır.


Faaliyet Ayn-ı Lezzettir...
 
Son düzenleme:
dediğim gibi çoğu zaman motor sıcakken de çalışma şekli soğuk motor gibi oluyo 1 ve 2 bin devir aralığı çalışıyo ama sıcak olduğu için rölanti hemen iniyor olması gereken aralığa yani bu durum normal bi sıkıntı yok demi hocam
 
dediğim gibi çoğu zaman motor sıcakken de çalışma şekli soğuk motor gibi oluyo 1 ve 2 bin devir aralığı çalışıyo ama sıcak olduğu için rölanti hemen iniyor olması gereken aralığa yani bu durum normal bi sıkıntı yok demi hocam
İlk başta yükselme her Honda'da olur. Önemli olan sonrasında normal düzeye gelmesidir. Devamlı yüksekte durup hiç düşmez ise o zaman problem var demektir.

Faaliyet Ayn-ı Lezzettir...
 
Geri
Üst