Konuyu görünce meraklandım biraz gezdim internette. Tribün tork konvertör içerisinde gücü tekerlere aktaran pervaneli yapı. aşağıdaki videoda süre 24:50 de bahsetmeye başlıyor.
Benim merak ettiğim bizim fd6 kasaların şanzıman modeli AT5 mi? Şanzıman parça numarası ;21210-RPC-000. Şanzıman modeli adını bilirsem internette arama ile biraz daha birşeyler öğrenebileceğim
Vuruntulu geçiş için ise bir önceki videoda kısmen bahsetmiş. Eğer bu bizim şanzıman ise ,özetile anladığım " vites dişlilerini (kavramalarını) aktif-pasif yapan (on-off çalışan) kendi valfleri var ve bu valflere giden yağın basıncını ve akışını kontrol eden oransal çalışan başka bir valf var. Bu oransal valf bypass edilirse geçişler sert olur " diyor hoca. süre 37:20 den itibaren.
Yani geçişlerdeher daim vuruntu oluyorsa (sürüş karakterinden bağımsız), belkide bakılması gereken yer burası diye düşünüyorum.