Fd6 otomatik tekleme

Ahmet_Es7

Sayfa Yönetim
Yönetici
Katılım
27 Ara 2015
Mesajlar
8,689
Çözümler
6
Tepki puanı
8,750
Konum
Konya
Ad Soyad
Ahmet Ö
Aracınız
Civic ES7 2001
Yani subap ayarı yapilali 24bin km olmuş.subap ayarı kaç km'de bir yapılir ki
Kullanıcıyı göre değişir. Lpg ayarına görede değişir. Subap ayarı bozuk ise performans kaybı olmaya başlar. Sabah çalışması zorlanır. İlk çalıştıktan sonra stop bile edebilir. Rutin 40-50.000 denir.
Birde subap ayarı problemini her viteste hissedersiniz.

Faaliyet ayn-ı lezzettir...
 
Katılım
14 Kas 2019
Mesajlar
45
Tepki puanı
11
Konum
Ankara
Aracınız
Civic FD6 2010
Kullanıcıyı göre değişir. Lpg ayarına görede değişir. Subap ayarı bozuk ise performans kaybı olmaya başlar. Sabah çalışması zorlanır. İlk çalıştıktan sonra stop bile edebilir. Rutin 40-50.000 denir.
Birde subap ayarı problemini her viteste hissedersiniz.

Faaliyet ayn-ı lezzettir...
Hocam biraz önce 2.viteste de yaptı aynı şeyi. Bazen şanzıman dan mi acaba diye sormuyor değilim
 

Ahmet_Es7

Sayfa Yönetim
Yönetici
Katılım
27 Ara 2015
Mesajlar
8,689
Çözümler
6
Tepki puanı
8,750
Konum
Konya
Ad Soyad
Ahmet Ö
Aracınız
Civic ES7 2001
Hocam illaki vites attığında 1500 devire düşüyor.2000 e çıkana kadar iki üç defa sakin sakin teklememe yapıyor.bu arada bunu araç ısındığını zaman yapıyor
Hocam o zaman ihtimal çoğalıyor.
> Lpg ayarı ve bakımları takip
> Bujiler kontrol > Benzindede yaptığı için önemli
> Normal bir vtec geçişi zamanıda olabilir.
> Uzaktan sınırlı yardım olur. Bir Honda ustası ile test sürüşü yapmalısınız.

Faaliyet ayn-ı lezzettir...
 
Katılım
14 Kas 2019
Mesajlar
45
Tepki puanı
11
Konum
Ankara
Aracınız
Civic FD6 2010
Hocam o zaman ihtimal çoğalıyor.
> Lpg ayarı ve bakımları takip
> Bujiler kontrol > Benzindede yaptığı için önemli
> Normal bir vtec geçişi zamanıda olabilir.
> Uzaktan sınırlı yardım olur. Bir Honda ustası ile test sürüşü yapmalısınız.

Faaliyet ayn-ı lezzettir...
Bujiler 102 binde nkg iridyum ile değişimi sağlandı
 
Katılım
14 Kas 2019
Mesajlar
45
Tepki puanı
11
Konum
Ankara
Aracınız
Civic FD6 2010
Bujiler 102 binde nkg iridyum ile değişimi sağlandı
Hocam işin aslı şu.iki gun önce il dışına çıkmak zorunda kaldım acelem vardı 140 dan aşağı düşürmedim.bu arada da hesapladım km'de 40 kuruş yaktığını gördüm.bu olaydan sonra anlattığım teklemeler başladı.sanirim subaplar sıktı
 

Ahmet_Es7

Sayfa Yönetim
Yönetici
Katılım
27 Ara 2015
Mesajlar
8,689
Çözümler
6
Tepki puanı
8,750
Konum
Konya
Ad Soyad
Ahmet Ö
Aracınız
Civic ES7 2001
Hocam işin aslı şu.iki gun önce il dışına çıkmak zorunda kaldım acelem vardı 140 dan aşağı düşürmedim.bu arada da hesapladım km'de 40 kuruş yaktığını gördüm.bu olaydan sonra anlattığım teklemeler başladı.sanirim subaplar sıktı
Subap için bu daha mantıklı. Aracın geçmişini bizden daha iyi biliyorsunuz. Yakıt artmasıda subap bozukluğunu destekliyor. Yüksek sürat subap ayarını erkene alır. Subap ayarı yaptırdıktan sonra benzinde kullanın aynı tepki var mı gözlemleyin. Ardından lpg ayarı yaptırın. Önerim budur.

Faaliyet ayn-ı lezzettir...
 

Ahmet_Es7

Sayfa Yönetim
Yönetici
Katılım
27 Ara 2015
Mesajlar
8,689
Çözümler
6
Tepki puanı
8,750
Konum
Konya
Ad Soyad
Ahmet Ö
Aracınız
Civic ES7 2001
Geri
Üst