Civic FD6 Fd6 tekleme sorunu

Katılım
3 Ara 2019
Mesajlar
86
Tepki puanı
14
Yaş
31
Konum
ANKARA
Aracınız
Civic FD6 2011
arkadaşlar merhaba aracım 2011 fd6 otomatik çok nadiren araç bazen devrini alamadığında hafif bi silkeleniyo ileri itme gibi ama asla vuruntu falan değil ,bazen de gaza ani yüklenip kalkışlarda oluyo bu durum ileri çok hafif ittirme gibi bişey normal midir ?
 
Katılım
9 Eyl 2019
Mesajlar
186
Tepki puanı
163
Konum
Ankara
Arkadaşlar fd6 düz 124 binde aracım.15 gün kadar oldu bujileri değiştirdim.2000-2500 devir civarında tekleme benim aracta da olmaya başladı.eski bujiler varken böyle bi sorun yoktu.sizce neden kaynaklı olabilir.?bujiler orijinal.aractan çıkanlar denso idi ben ngk taktım.afr ayarı yaptırmıştım 114 binde.buji sonrası tekrar bi ayar gerekir mi ki?


iPhone cihazından CivicTR mobile app kullanılarak gönderildi.
 
Katılım
9 Eyl 2019
Mesajlar
186
Tepki puanı
163
Konum
Ankara
Bugun benzinde denedim tekleme olmuyor.bujileri taktığımdan beri bu sıkıntı var.bu hafta içi ustaya götürüp bujileri sök tak yaptıracağım.muhtemelen birini iyi sıkmadım.ondan da kaynaklı olabilir miş.


iPhone cihazından CivicTR mobile app kullanılarak gönderildi.
 

m2hamid

FD6 Moderatör/Editör
Yönetici
Katılım
7 Eyl 2014
Mesajlar
10,295
Çözümler
9
Tepki puanı
13,145
Konum
Türkiye
Ad Soyad
M2Hamid
Yaş
40
Aracınız
Civic FD6 2010
Sorun klasik silkelenme sorunu. Genelde lpg de yapar. Bununla ilgili onlarca konu açıldı. Çözümü orda bulacaksınız

FIG-LX1 cihazından CivicTR mobile app kullanılarak gönderildi.
Hocam normalde o silkeleme 2000 değilde 1500 devirde oluyor, bence bujilerde ya da bujilerin oturmasında bir sorun var.
 
Katılım
22 Şub 2020
Mesajlar
175
Tepki puanı
22
Konum
ANKARA
Aracınız
Civic FD6 2011
bu silkelenme durumu aslında bir sorun değil gibime geliyo her arabada olabilcek şeyler değil mi araba iki vites arasında kararsız kaldığı için silkeliyo doğal olarak diye düşünüyorum
 
Katılım
3 Kas 2019
Mesajlar
35
Tepki puanı
8
Konum
İstanbul
fd6 dan bahsediyorum kendi aracımdan rölanti ve vites geçişlerinde hiçbir sıkıntı yok vites geçişlerini normal devir aralığında hissettirmiyo az veya çok basınca biraz hissedilir oluyo vites geçişleri , onun dışında nadir olmakla beraber ayağı gazdan çekince çok hafif tekleme gibimi desem silkeleme hafif kafa atma gibi bir hareket yapıyo araba nadiren devirini alamayınca yapıyo gibime geliyo

Ayagını gazdan cekip tekrar gaza dokununca hafif titreme bendede mevcut araç otomatik ama sadece 5. Viteste bunu yapıyor S modunda bişey yok çözüm varmı takipteyim


iPhone cihazından CivicTR mobile app kullanılarak gönderildi.
 
Katılım
9 Eyl 2019
Mesajlar
186
Tepki puanı
163
Konum
Ankara
Arkadaşlar fd6 düz 124 binde aracım.15 gün kadar oldu bujileri değiştirdim.2000-2500 devir civarında tekleme benim aracta da olmaya başladı.eski bujiler varken böyle bi sorun yoktu.sizce neden kaynaklı olabilir.?bujiler orijinal.aractan çıkanlar denso idi ben ngk taktım.afr ayarı yaptırmıştım 114 binde.buji sonrası tekrar bi ayar gerekir mi ki?


iPhone cihazından CivicTR mobile app kullanılarak gönderildi.

Bujileri söktük 2 tanesi çatlamış.aldıgım yere verdim.2 tane olarak satılmıyormuş.bende denso aldım en azından daha hesaplı.
Ngk ları garantiye yolladık ama %95 kullanıcı hatası diyorlarmış.cok sıkmışsınız ondan çatlar diyorlar ama alakası yok.usta yeni bujileri sıkarken önce ben sıktım sonra usta resmen 1 tur daha döndü :) tekleme sorunum tamamengitti.çekiş hissedilir şekilde arttı.
Afr şart diyorum arkadaşlar.tekleme ye son için :)
Bujilerin neden çatladıgını bilmiyoruz haber gelirse 45 güne kadar yazarım.çatlak dediğim de porselen de ince bi kaç siyah minik çizgi.


iPhone cihazından CivicTR mobile app kullanılarak gönderildi.
 
Katılım
9 Ocak 2024
Mesajlar
1
Tepki puanı
2
Konum
İstanbul
Ad Soyad
Mehmet kaplan
Yaş
27
Aracınız
Civic FD6 2010
Baya uzun suredir bu konu hakkında bişey yazılmamış yeni başıma geldiği icin soeun yasayana yardımcı olur diye yazmak istedim aracım 2010 lpgli otomatik fd6 yarım saat kullanınca araba acayip tekleme yapiyordu sonra daha da artarak sarı motor ışığı ve vsa yanıp sönüyordu araba 2. Vitese gecmiyordu nerdeyse dip gazda bile gitmiyordu sonra kontağı kapatip tekrar çalıştırınca benzine alınca tek bi tekleme kalmayıp canavar kesiliyordu bujileri değiştirdim cidden 3 tanesi bitmisti iridyum ngk buji alıp taktırdım ama bu konuya dikkat piyasada çokça çakması var benim aracın uzerinden cikanlar gibi önceki sahibi takali 65 bin olmus resmen bitmiş bujiler sonra kesildi ama 1 hafta sonra tekrar aynı oldu araba usta cihaza bağladı 2. Subap gozu ariza veriyo ama buji bobin sağlam dedi lpg ye gonderdi lpg beyni bozulmus komple değişti ( onceki sahibi nerde ucuzsa lpgyi ordan aliyorum demisti lpgci o zaman normal dedi 4 yil 65 binde bozmus brc konfort kitini) ucuz lpgnin faturası ağır oluyor cidden
 
Geri
Üst