Civic FK7 Fk7 mini bilgiler.

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan Erhann
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
S

Silinen üye 20336

Guest
FK8 Type R yavaş kalırsa ne demek??? FK8 in Nürburgring tur süresi 7.43.80

Kendi sınıfındaki ve kendi sınıfına yakın olan rakiplerinin Nürburgring tur süreleri ise şöyle.

7:47.19 – Volkswagen Golf GTI Clubsport S

7:50.63 – Honda Civic Type R (eski model 2015 Type R FK2)

7:55 – BMW M5

7:56 – Chevrolet Corvette Z06 (C5)

7:58 – BMW M2

7:59:00 – Alfa Romeo Stelvio Quadrifoglio

7:59.74 – Porsche Cayenne Turbo S

8:04 – Alfa Romeo 4C

8:06 – Ford Focus RS

8:14 – Land Rover Range Rover Sport SVR


FK-8 Type R yavaş kalır diyen birisi varsa bu arabayı yeterince tanımıyor diyebilirim FK8 e haksızlık etmeyelim:). Yukarıda Nürburgring tur zamanları verilen diğer rakiplerine bakın sonra FK8 Type-R ın tur zamanına bakın sonra bu arabayı yakından inceleyin ne denli bir sanat eseri olduğunu görün. Ben bayide gördüm yanından kolay kolay ayrılamadım:)

FK8 öyle alelade bir otomobil değil:)



FK8 i modifiye etmeye de gerek yok. Pistte motor gücünden ziyade yol tutuş ve viraj giriş çıkış hızları çok önemli. FK8 de bunların hepsi fabrika çıkışı olarak var.

Nürburgring önden çekişli hot hatch tur rekoru daha sonra Megane R.S Trophy 2019 ile 7.40.10 olarak iyileştirildi yani 2018 Type-R Megane R.S den 3,7 saniye daha yavaş kaldı ancak Type-R gönlümüzdeki tahtını asla kaybetmedi:)

Bu video da da Type-R tarafından Nürburgring te seri şekilde tokatlanan Porsche ler Golf ler Megane lar hatta yanlış görmediysem Lamborghini falan var:) izlemesi çok keyifli.


Rolling işi için viraj kabiliyeti pek aranmaz o yüzden genellikle bu işi ekonomik yoldan kolay şekilde yapmaya kalkışırlar ve yazılım işine en uygun dizel motor ve güzelce yüksek hızlara ulaştıracak bir şanzımana sahip bir otomobil seçilir bir güzel yazılım yaptırılır hemen peşine downpipe + düz boru + dpf katalitik konvertör ve egr iptali + olmadı bir de büyük intercooler fazlasıyla yeterlidir ve düzde 260km hızlar rahatça görülebilir videodan izleyebilirsiniz. En kötü tarafı duman olayı. Corsa 1.9 DTi, Accent blue 1.6 crdi, 1.6 TDI Golf, 1.6 TDI Polo, hatta Peugeot 301 1.6HDi ve hatta 1.6 multijet Linea tercih edenler var:) hafif ufak araba ve modifiyeli güçlü dizel motor şeklinde olurlar genelde.


FK7 ile böyle bir arabayı düzde asla geçemezsiniz ama virajlı yolda yada pistte geçersiniz.

Ben sevemedim böyle dumanlı arabayı:) ama güzeldir.
A7 3.0 TDI 250 kp/h ‘ye çıkamıyor mu yani? Bence o işte bir yanlış anlaşılma var gibi... ☺️

İlaveten FK7 ‘de Hondata ile 250 kp/h görüyor aşağı yukarı bildiğim kadarıyla. ?
 

Ahmet_Es7

Sayfa Yönetim
Yönetici
Katılım
27 Ara 2015
Mesajlar
8,936
Çözümler
9
Tepki puanı
8,933
Konum
Konya
Ad Soyad
Ahmet Ö
Aracınız
Civic ES7 2001
@h.k_ahmet hocam Type-R FK8 ile FK7 1.5 T performans olarak elbette bir olacak değil ancak FK7’nin önemli bir avantajı var ki o da Otomatik Şanzıman.
FK7’nin performansını yükseltip günlük kullanmak özellikle bu sebepten cazip görünüyor...

CVT’nin performansa dayanıklılığı hususunda çeşitli görüşler var... İşin aslını ben de merak ediyorum.

@Erhann hocamın CVT’yi yüksek güçte kullanıyor olması uzun vadedeki dayanıklılığı hususundaki bütün soru işaretlerini ortadan kaldırmasa da 2,5 yıldır bir sorunla karşılaşmamış olması konuya ilgi duyanlar için faydalı ve kıymetli bir veri oldu.
Evet günlük kullanımda 1.5 her yönden daha avantajlı duruyor. Cvt'nın sağlamlığını ise zaman gösterecek.

Faaliyet ayn-ı lezzettir...
 
Katılım
26 Mar 2018
Mesajlar
973
Tepki puanı
2,153
Yaş
40
Konum
Kocaeli / Gebze
Aracınız
Civic FK7 HB 2017
A7 3.0 TDI 250 kp/h ‘ye çıkamıyor mu yani? Bence o işte bir yanlış anlaşılma var gibi... ☺

İlaveten FK7 ‘de Hondata ile 250 kp/h görüyor aşağı yukarı bildiğim kadarıyla. ?
evet bazı videolarda gördüm ve 250km hız yapan CVT li FK7 var ama CVT ye yazık:) tork konvertörü falan içerdeki dönen şanzıman yağıyla deliriyordur o hızda ve bu parçayı patlatmasından korkarım, 60-70000 liralık 1.6 dizeller ile manuel şanzımanla 2000-3000 liralık modifiye yatırımı yapıp 260 üzeri görülüyor.

Yazılımlı A7 3.0 TDI 280 falan görüyor :) ben vag grubu araba sevmiyorum:) sevmesemde bazı şeyleri bilmem gerekiyor


Pistte dönülse işin içine hızlanma frenleme ve viraj kabiliyeti girerse FK7 bu ucuz rolling makinalarından kat kat güzel sonuçlar ve çok daha çabuk olan tur zamanları verir.

FK7 en bakımsız boş haliyle bile ufak şehirlerde gündüz vakti yolda karşılaştığınız pek çok otomobili anında sollayıp geçiyor zaten:)

Bende FK7 ye biniyorum yanlış anlaşılmasın:) öz eleştiri bunlar hep. CVT şanzıman bozulduğu zaman 50000 küsür lira ediyormuş dediler o yüzden fazla şey etmiyorum.
 
Katılım
5 Ara 2019
Mesajlar
21
Tepki puanı
29
Konum
Adana
Aracınız
Civic FK7 HB 2017
FK8 Type R yavaş kalırsa ne demek??? FK8 in Nürburgring tur süresi 7.43.80

Kendi sınıfındaki ve kendi sınıfına yakın olan rakiplerinin Nürburgring tur süreleri ise şöyle.

7:47.19 – Volkswagen Golf GTI Clubsport S

7:50.63 – Honda Civic Type R (eski model 2015 Type R FK2)

7:55 – BMW M5

7:56 – Chevrolet Corvette Z06 (C5)

7:58 – BMW M2

7:59:00 – Alfa Romeo Stelvio Quadrifoglio

7:59.74 – Porsche Cayenne Turbo S

8:04 – Alfa Romeo 4C

8:06 – Ford Focus RS

8:14 – Land Rover Range Rover Sport SVR



FK-8 Type R yavaş kalır diyen birisi varsa bu arabayı yeterince tanımıyor diyebilirim FK8 e haksızlık etmeyelim:). Yukarıda Nürburgring tur zamanları verilen diğer rakiplerine bakın sonra FK8 Type-R ın tur zamanına bakın sonra bu arabayı yakından inceleyin ne denli bir sanat eseri olduğunu görün. Ben bayide gördüm yanından kolay kolay ayrılamadım:)

FK8 öyle alelade bir otomobil değil:)



FK8 i modifiye etmeye de gerek yok. Pistte motor gücünden ziyade yol tutuş ve viraj giriş çıkış hızları çok önemli. FK8 de bunların hepsi fabrika çıkışı olarak var.

Nürburgring önden çekişli hot hatch tur rekoru daha sonra Megane R.S Trophy 2019 ile 7.40.10 olarak iyileştirildi yani 2018 Type-R Megane R.S den 3,7 saniye daha yavaş kaldı ancak Type-R gönlümüzdeki tahtını asla kaybetmedi:)

Bu video da da Type-R tarafından Nürburgring te seri şekilde tokatlanan Porsche ler Golf ler Megane lar hatta yanlış görmediysem Lamborghini falan var:) izlemesi çok keyifli.


Rolling işi için viraj kabiliyeti pek aranmaz o yüzden genellikle bu işi ekonomik yoldan kolay şekilde yapmaya kalkışırlar ve yazılım işine en uygun dizel motor ve güzelce yüksek hızlara ulaştıracak bir şanzımana sahip bir otomobil seçilir bir güzel yazılım yaptırılır hemen peşine downpipe + düz boru + dpf katalitik konvertör ve egr iptali + olmadı bir de büyük intercooler fazlasıyla yeterlidir ve düzde 260km hızlar rahatça görülebilir videodan izleyebilirsiniz. En kötü tarafı duman olayı. Corsa 1.9 DTi, Accent blue 1.6 crdi, 1.6 TDI Golf, 1.6 TDI Polo, hatta Peugeot 301 1.6HDi ve hatta 1.6 multijet Linea tercih edenler var:) hafif ufak araba ve modifiyeli güçlü dizel motor şeklinde olurlar genelde.


FK7 ile böyle bir arabayı düzde asla geçemezsiniz ama virajlı yolda yada pistte geçersiniz.

Ben sevemedim böyle dumanlı arabayı:) ama güzeldir.
Sen neler yazmışsın öyle :) hızın sonu yok demek istedim nsx alalım gene sonu yok :) fk8 yavaş demedim ??
 
Katılım
5 Ara 2019
Mesajlar
21
Tepki puanı
29
Konum
Adana
Aracınız
Civic FK7 HB 2017
FK8 Type R yavaş kalırsa ne demek??? FK8 in Nürburgring tur süresi 7.43.80

Kendi sınıfındaki ve kendi sınıfına yakın olan rakiplerinin Nürburgring tur süreleri ise şöyle.

7:47.19 – Volkswagen Golf GTI Clubsport S

7:50.63 – Honda Civic Type R (eski model 2015 Type R FK2)

7:55 – BMW M5

7:56 – Chevrolet Corvette Z06 (C5)

7:58 – BMW M2

7:59:00 – Alfa Romeo Stelvio Quadrifoglio

7:59.74 – Porsche Cayenne Turbo S

8:04 – Alfa Romeo 4C

8:06 – Ford Focus RS

8:14 – Land Rover Range Rover Sport SVR



FK-8 Type R yavaş kalır diyen birisi varsa bu arabayı yeterince tanımıyor diyebilirim FK8 e haksızlık etmeyelim:). Yukarıda Nürburgring tur zamanları verilen diğer rakiplerine bakın sonra FK8 Type-R ın tur zamanına bakın sonra bu arabayı yakından inceleyin ne denli bir sanat eseri olduğunu görün. Ben bayide gördüm yanından kolay kolay ayrılamadım:)

FK8 öyle alelade bir otomobil değil:)



FK8 i modifiye etmeye de gerek yok. Pistte motor gücünden ziyade yol tutuş ve viraj giriş çıkış hızları çok önemli. FK8 de bunların hepsi fabrika çıkışı olarak var.

Nürburgring önden çekişli hot hatch tur rekoru daha sonra Megane R.S Trophy 2019 ile 7.40.10 olarak iyileştirildi yani 2018 Type-R Megane R.S den 3,7 saniye daha yavaş kaldı ancak Type-R gönlümüzdeki tahtını asla kaybetmedi:)

Bu video da da Type-R tarafından Nürburgring te seri şekilde tokatlanan Porsche ler Golf ler Megane lar hatta yanlış görmediysem Lamborghini falan var:) izlemesi çok keyifli.


Rolling işi için viraj kabiliyeti pek aranmaz o yüzden genellikle bu işi ekonomik yoldan kolay şekilde yapmaya kalkışırlar ve yazılım işine en uygun dizel motor ve güzelce yüksek hızlara ulaştıracak bir şanzımana sahip bir otomobil seçilir bir güzel yazılım yaptırılır hemen peşine downpipe + düz boru + dpf katalitik konvertör ve egr iptali + olmadı bir de büyük intercooler fazlasıyla yeterlidir ve düzde 260km hızlar rahatça görülebilir videodan izleyebilirsiniz. En kötü tarafı duman olayı. Corsa 1.9 DTi, Accent blue 1.6 crdi, 1.6 TDI Golf, 1.6 TDI Polo, hatta Peugeot 301 1.6HDi ve hatta 1.6 multijet Linea tercih edenler var:) hafif ufak araba ve modifiyeli güçlü dizel motor şeklinde olurlar genelde.


FK7 ile böyle bir arabayı düzde asla geçemezsiniz ama virajlı yolda yada pistte geçersiniz.

Ben sevemedim böyle dumanlı arabayı:) ama güzeldir.
Pistte cvt ısınır yağı yanar istanbulparkta arkadaşımın başına geldi yağ değişti yola dewam
 

gkhnbkkl

+300hp
Katılım
25 Ocak 2018
Mesajlar
2,014
Tepki puanı
2,294
Yaş
33
Konum
Aydın
Ad Soyad
Gökhan Bakkal
Yaş
33
Aracınız
Civic FC5 2017
Cvt şanzıman arızalanmaz çok zor bir şey bu.. bu arada bende hondacıyım ama fk7 yıde 3.0 bınlık audıyle karsılastırmayalım

BV6800Pro cihazından CivicTR mobile app kullanılarak gönderildi.
bence de karşılaştırmayın :D 2 kat motor hacmi olmasına rağmen sonuçlar aşağıda ;)
audi RS6 11.17 1/4 mile
civic si 10.99 1/4 mile :)

 
S

Silinen üye 20336

Guest
Ypka dewam yazdım neden sürekli cvt karalayıcı yada olumsuz şeyler yazıyorsunuz ?
CVT‘yi karalayıcı yada olumsuz bir şey yazmadım!

Siz CVT pistte ısınır yağı yanar yazınca bu bana olumsuz bir durum gibi geldi. Ve tecrübenizden faydalanmak için;
“Yağın yandığını nasıl anladığınızı ve şanzımanda kalıcı bir hasar oluşup oluşmadığını sordum.”


Kendi aracım da 1.5T CVT şanzımanlı RS. ? Performans artırmak benim de gündemimde olan bir şey ancak CVT’nin belli tork değerleri üzerinde yeterli dayanıklılığa sahip olmadığıyla ilgili dolaşan görüşler can sıkıyor... ? Ve hazır sizin gibi aracının performansını yükseltmiş ve bu hususta bilinçli olduğunu ifade eden birisini yakalamışken bilgilerinizden faydalanmaya çalışıyorum.
 
Geri
Üst