Park sensorunu zorlayacaksiniz bence. O servis olmazsa digerine soyleyeceksiniz ama bir sekilde garantiden degismesi lazim. Ayip artik yani hakkimizi alamiyoruz.
Fren konusu tumuyle hidrolikle alakaliydi bendeki. Onu degistikten sonra cok daha zorladigim durumlarda tik demedi. Dedigim gibi bendeki yaris tipi hidrolik artik yilda bir degisecek. Motor yagi da 5000’de bir degisimde zaten.
Bendeki FK7, 300hp ustu 350hp alti bir guc hedefleyerek hazirladigimiz bir arac. Hatta bilgi paylasimi acisindan yazma isi tam olarak bitince bununla ilgili de forumda bir baslik acacagim. Kaputun altinda bir cok sey degisince garantilik bir durum da kalmadi. Yine de son kez soktum Haziran’da bakima ama yapilan herseyi tekrar degistirdik zaten. Yalniz ozellikle uyarmak isterim. yari pist tipi ebc yellow stuff fren balatalarini ve kanalli disklerini takmistik saniyorum 6-7 ay once. Ikibin km filan yaptim sanirim ve mutlu etmedi. Sesinden memnun kalmadim. Bugun Ate’lerime geri dondum. Ebc kanalli diskleei begendim ve cikartmadim ama yellow stuff balatalari cikarttim. Kesinlikle cok basarili ate. Sabun gibi eriyor sert kullanimda ama ses olmayisi cok guzel. Bu nedenle yine Ate oneriyorum balatada.
Sensor konusunda ıkı yetkılıyede gıttım. ılk gıttıgım yerde sensorde darbe var dıye ısledıklerı ıcın servıs kaydına dıger tarafta e buna kayıt ıslenmıs zaten kontrol edılmıs dıyıp savdı basından.
bende kesınlıkle hasar darbe yok dıyorum kı yok. kalkmıslar bana sensorun cercevesındekı beneği gösteriyor bundan olabilir diye. iyide yani en ufak bir taş gelmesinde bu kullanıcı hatasımı olacak. kaldıkı ilk kez sensorlu araba kullanmıyoruz bu kadarda dandıkse zaten gene garantıden degısmelı. yok honda bıze dedı kı darbe varsa garantıden degısmıcek dıyıp kestırıp atıyolar. cozum ıcınde parca degısımı dıyor. dedım kı dıyelımkı gozu degıstırdık ama sorun devam edıyo ozaman deneye deneye bulcaz dıyolar. saglam olan gozu tekrar gerı takarız dıyor. yanı demem o kı dıyelımı beyınden bu arıza beynı garantıden degıstıler ama gozdede var dıyıp para koparmak ıcın onuda degıstırdıler bunu nasıl kanıtlayabılırız kı ?
300 350 hedefı cok ıyı. konuyu beklıyor olacagım. bende bıraz daha rahatlatma acısından bıseyler yapmak ıstıyorum ama gunluk olarakta kullandıgım ve tek arac oldugu ıcın optımal sağlamlığıda rıske atmadan yapmam lazım o yuzden guzel bır rehber olacaktır.
hava kanallı dıskler aslında cok ta buyuk bır etkı yaratmıyor bunu bırebır tecrube etmesemde yakın bır arkadasım pıst odaklı olarak hazırladıgı aracında bu kombınlerın hepsını denedı.
dedıgınız gıbı oluklu dıskler balataları resmen rendelıyor ve karsılıgında o kadar buyuk bır soğuma ya da sağlamlık getırmıyor o yuzden arkadasım tekrar oem dısk + kalıtelı balata kombınıyle devam edıyor.
ate lerın tutusları evet bencede guzel ancak oem olarak gelenler cıdden cabuk bıttı bence de aracım 20bın kmde ve cuma gunu degısım yapıcam. acıkcası her ne kadar gonul ate den yana olsa da su anda bıraz duses denk gelmesı bırazda deneme amacıyla delphı takım yapıcam.
delphıde r90 sertıfıkasıda mevcut. bu sertıfıka ya gore en az oem balata kadar sağlıklı ve kalıtelı olacagı tahhut edılıyor. bakalım gorucez. bellı bır kullanımdan sonra gene bu baslık altından gereklı yorumu yaparım.
bu arada benım oem ate ler ıstanbulpark sonrası otmeye baslamıstı. ancak gecen haftasonu ızmırde 1 seans yaptım otme gıttı. ancak balata da bıttı