salıncak burçları, rotiller, travers bağlantıları, viraj demiri bağlantıları ve amortisörleri kontrol etmek lazım eğer bunlarda boşluk kırılma gibi problemler yoksa kaliperlerde yada zor bir ihtimalle ana fren merkezinde fren dağılımında bir problem olabilir, hidrolik hava yapması gibi,
bazı durumlarda fren kaliperi pimleri balata aşınmasına bağlı olarak sıkıştığı zaman frene basmadan bile balatayı gereğinden fazla sıktığı için sağ yada sol tekerlek hangisi sıkma yapıyorsa sürekli fren sürtmesi yaşadığından çok fazla ısınır ve buradaki hidrolik balatadaki ısınmadan dolayı kaliper pistonuna ulaşarak pistonun arkasındaki hidroliği kaynar hale getirir diğer tekerlekler düzgün fren yaparken ısınan taraf kendini salabilir. Bu durumda şüpheli olarak soğuk ve sıcak frenlemede sağa sola çekme farkı olur, yakıt tüketimi anlamsızca artar.
Son zamanlarda fren hidroliği değiştirdiyseniz ABS beynine cihaz bağlayıp brake bleeding komutu verilerek hava aldırılmış olması gerekir. ABS li araçlarda fren hidroliği tamamen boşaltılıp değiştirildiği zaman ABS beyni içinde hidroliğin ulaşamadığı valf ve rekorlar olur. Bu valfler araç OBD soketinden cihaza bağlanıp teker teker aç kapa yaptırılır ve hava boşluklarının hidrolik yağıyla dolması sağlanır. Eğer ABS li araçta hidrolik değiştirdikten sonra brake bleed yapılmazsa değişim sonrası ABS ilk devreye girdikten sonra frenlemede problemler başlar çünki sisteme hava kaçar.