merhaba arkadaşlar. aracımın sürücü koltuğu yükseklik ayarı aynı şekilde tekrar ses yapmaya başlayınca 2 hafta önce yetkili servise götürdüm . yetkili servis kayıt oluşturdu honda türkiyeye sorunu ileteceklerini ve gelen cevaba göre işlem yapılacağını söylediler. önce yetkili servis aradı talebimin honda türkiye tarafından kabul görmediğini iletti. sonra ben honda türkiyeyi aradım. 22/11/2018 tarihinde garantiden değişen koltuk iskeletinde aynı sorunu ikinci defa yaşadığımı iletmeme rağmen honda türkiye aracın garanti süresi dolduğu için tekrar değiştiremeyeceklerini söyledi. bu konu hakkında ne yapabilirim. tekrar garantiye sokmamaları doğru mu sizce.sürücü koltuğumun yükseklik ayarında sıkıntı vardı. yukarı çıkarıyor ama aşağıya indirmiyordu. daha doğrusu çok zor yani çatır çutur sesler çıkararak iniyordu. garantiden koltuk iskeleti değişti.
Son düzenleme: