C sütununda yer alan gamze için o kadar para vermeyin peşinen, önce Honda Türkiye veya bayi müdürü ile görüşün, kullanıcı hatası olmayan durum için çok yüksek bir fiyat söylenmiş 750 lira ki hiç istenmemesi gerekir.
Ben olsam serviste yaptırıp ardından fatura ile birlikte tüketiciyi koruma derneğine başvururdum. O parayıda çatır çatır alırdım. Bu parayı ödemek zorundalar, çünkü kamuoyunda ayyuka çıkmış bir olay. Hatta araç sahibinin birisi göçük sebebi ile aracı iade etmek için dava açtı ve kazandı.
Müşteri hatası gibi yansıtılacak tabiki faturaya...Ben olsam serviste yaptırıp ardından fatura ile birlikte tüketiciyi koruma derneğine başvururdum. O parayıda çatır çatır alırdım. Bu parayı ödemek zorundalar, çünkü kamuoyunda ayyuka çıkmış bir olay. Hatta araç sahibinin birisi göçük sebebi ile aracı iade etmek için dava açtı ve kazandı.
İşlemi yaptırmadan önce konuşmanız lazım. Eğer fabrika hatası dışında birşey yazılıyorsa, yaptırmadan çıkıp tüketici hakem heyetine gitmek gerekiyor.Müşteri hatası gibi yansıtılacak tabiki faturaya...
Adamlar bunu coktan dusunmustür...
BV6800Pro cihazından CivicTR mobile app kullanılarak gönderildi.
Dedikleriniz dogru ama hıc bir servis o kagıda fabrika cıkıslı gocuk tamiri yapıldı şeklınde yazmaz keşke yazsaİşlemi yaptırmadan önce konuşmanız lazım. Eğer fabrika hatası dışında birşey yazılıyorsa, yaptırmadan çıkıp tüketici hakem heyetine gitmek gerekiyor.
Yazmasınlar hocam, göçüğü de yapmasınlar. Bu şekilde tüketici hakem heyetine başvuru yaparsanız inanın haklı çıkacaksınız. Ama dilekçenize kamuoyuna yansıyan göçük örneklerini de eklemelisiniz. Bu sizin haklı çıkmanızı kolaylaştıracaktır. Ancak şu unutulmasın; Tüketici hakem heyetinden çıkan sonuç "karar" niteliğinde olmayıp "delil" niteliğindedir. Yani siz bu sonuç ile ihtarname çekersiniz, eğer ücretsiz yapmazlarsa mahkemeye verip kısa zamanda davayı kazanırsınız. Çünkü elinizde tüketici hakem heyetinden çıkan sağlam delil olacaktır.Dedikleriniz dogru ama hıc bir servis o kagıda fabrika cıkıslı gocuk tamiri yapıldı şeklınde yazmaz keşke yazsakonussanızda inanın bana yazamayacaklarını soluyeceklerdir..
BV6800Pro cihazından CivicTR mobile app kullanılarak gönderildi.
Hocam bu seferde aradan belli bir süre gecti bu kullanıcı hatası dıyebılırler...Yazmasınlar hocam, göçüğü de yapmasınlar. Bu şekilde tüketici hakem heyetine başvuru yaparsanız inanın haklı çıkacaksınız. Ama dilekçenize kamuoyuna yansıyan göçük örneklerini de eklemelisiniz. Bu sizin haklı çıkmanızı kolaylaştıracaktır. Ancak şu unutulmasın; Tüketici hakem heyetinden çıkan sonuç "karar" niteliğinde olmayıp "delil" niteliğindedir. Yani siz bu sonuç ile ihtarname çekersiniz, eğer ücretsiz yapmazlarsa mahkemeye verip kısa zamanda davayı kazanırsınız. Çünkü elinizde tüketici hakem heyetinden çıkan sağlam delil olacaktır.
Hayır sergilemez, çünkü sadece sizin aracınızda değil. İnternette birçok örnek bulabilirsiniz.Hocam bu seferde aradan belli bir süre gecti bu kullanıcı hatası dıyebılırler...
örnek veriyorum aracı aldınız ama ıkı sene sonra bu işlemleri yaptınız... Tüketici hakem heyeti iki seneye kadar aklınız neredeydi gibi, bi tavır sergıler mi acaba..
BV6800Pro cihazından CivicTR mobile app kullanılarak gönderildi.