- Katılım
- 7 Eyl 2014
- Mesajlar
- 10,294
- Çözümler
- 9
- Tepki puanı
- 13,139
- Konum
- Türkiye
- Ad Soyad
- M2Hamid
- Yaş
- 40
- Aracınız
- Civic FD6 2010
İncelemenin orjinali,
Bu uzun dönem kullanımda Golf 7 ile mercedes A serisi Karşılaştırılmış, donanımhaberde bu haberin özeti olarak geçen bir mesajda paylaşılmış, aynen aktarıyorum.
“Golfte 37binde klima arızası, 87binde start-stop sorunu, ön rotlar-ön amortisör, korna değişmiş. Şanzıman 150binde komple değişmiş, kavrama değişimi değil. DSG sıvı değişimine kadar vites geçiş sorunlarından muzdariplermiş.
Toplam 70 litre ekstradan yağ koymuşlar motora. 220bin km'den sonra her yoluculuktan önce editörler 5 litre yağ bidonu ile yola çıkıyorlarmış yola. 220bin km'den sonra subap sıkıştırıları ve sesler artıyor, 287bin km'de çatlak piston, gömlek ve motor iptal”
Kaynak:https://mobile.donanimhaber.com/golf-7-uzun-donem-testi--138525656
VW Golf 7 verliert gegen Mercedes A-Klasse (W176) im Dauertest - AUTO BILD
2013 schickte AUTO BILD einen Golf und eine A-Klasse ins Rennen um die Dauertestkrone. Jetzt bleibt nur noch einer übrig.
www.autobild.de
Bu uzun dönem kullanımda Golf 7 ile mercedes A serisi Karşılaştırılmış, donanımhaberde bu haberin özeti olarak geçen bir mesajda paylaşılmış, aynen aktarıyorum.
“Golfte 37binde klima arızası, 87binde start-stop sorunu, ön rotlar-ön amortisör, korna değişmiş. Şanzıman 150binde komple değişmiş, kavrama değişimi değil. DSG sıvı değişimine kadar vites geçiş sorunlarından muzdariplermiş.
Toplam 70 litre ekstradan yağ koymuşlar motora. 220bin km'den sonra her yoluculuktan önce editörler 5 litre yağ bidonu ile yola çıkıyorlarmış yola. 220bin km'den sonra subap sıkıştırıları ve sesler artıyor, 287bin km'de çatlak piston, gömlek ve motor iptal”
Kaynak:https://mobile.donanimhaber.com/golf-7-uzun-donem-testi--138525656