Ynt: Gozum aydin: nur topu gibi 4 adet jantim oldu kis lastiklerim icin
Ynt: Gozum aydin: nur topu gibi 4 adet jantim oldu kis lastiklerim icin
Evettt, bijondu, dijondu.. (dijon bir tur Fransiz hardal cesidi sofrada)
Jant gobegi idi, cifte telli idi..
Oydu, buydu derken..
Lastikcim teslim etti jant ve lastikleri erken..
10 numara oldu, Alman mali metal govdeli siboplar ile ve metal sibop kapaklari ile.. Dort dortluk..
Civic orijinal jantlarindan daha da hosuma gitti desem, yalan olmaz..
Civic orijinal janttan biraz daha hafif; bu yakit tasarrufu olarak geri donecek..
Jantlar orijinal Toyota urunu (Corolla); Polonya'da uretilmis (Made in Poland)..
4 adet Toyota janta 500 TL odedim.. Ilac..
Cikma Civic jantlarina 1,000 TL isteyenler var.. Hic isim olmaz..
Jant kollarinin kanat seklindeki profilleri disk frenler icin daha fazla havalandirma ve sogutma sagliyor..
Honda Civic orijinal jant kollari gibi kut sekle sahip degiller.
Jant gobegine Honda logolari da takildi..
Istanbul'da herhalde tek ornek bu jant Civic arabalar icinde..
Demek ki neymis..
Guvenebilecegin lastikcin olacak..
"Olur abi, jant ebatlari aracina uyumludur; hallederiz" deyince lastikcin..
"Gerisini merak etme sen" olacak..
Arkana yaslan, rahat ol, hayat zaten stresli, jant stresi uzerine eklenmesin..
Zaten benim araca jant aradigimi biliyor lastikcim; aracima uyumlu olmayan janti niye onersin??
Obur turlu forumlardan feyz alip; jant, gobek, bijon, dijon diye kafayi kasiyip endiselenmeyeceksin..
Rahat olacaksin..
Lastikcinin isini lastikciye birakacaksin..
Birak ki isin profesyoneli isi halletsin..
Hadi hayirli surusler herkese..
:driver:
k: