Güncel Honda Yedek Parça Sorunu

Aks körüğü kelepçesini piyasada satılan başka marka aks körüklerinin kelepçeleriyle karşılaştırıp uyumlu bulursanız piyasadan uyguna alabilirsiniz, orjinal kelepçelerin özel bir kalitesi yok diye biliyorum.
Denendi olmadı. Orijinali dışında yan sanayi markalar (avrupa dahil) hep sorun yaşatıyor.
 
Merhaba arkadaşlar. 24 Temmuz 2023 tarihinde kaza yaptım. Aracım halâ parça bekliyor. Ne zaman geleceğiyle ilgili hiçbir bilgi yok. 2019 Civic hatchback. Bazı kaporta parçaları. Ön cam yok mesela. Bu sene ülkeye hiç girmemiş ön cam. Geleceğide belli değil.
 
Merhaba arkadaşlar. 24 Temmuz 2023 tarihinde kaza yaptım. Aracım halâ parça bekliyor. Ne zaman geleceğiyle ilgili hiçbir bilgi yok. 2019 Civic hatchback. Bazı kaporta parçaları. Ön cam yok mesela. Bu sene ülkeye hiç girmemiş ön cam. Geleceğide belli değil.
Geçmiş olsun hocam. İkame araç sağladılar mı? Bildiğim kadarıyla tüketici haklarına göre 30 iş gününü geçirmemeleri lazım. Bende otomotiv sektöründeyim ve sizin gibi uzun süre arızadan dolayı yatan araçları olan müşteriler mahkemeye vermekle tehdit ediyorlar ve bundan sonra bizimkiler aşırı derecede telaşlanıyor ve bir şekilde parçayı bulup aracı teslim ediyorlar. Bence pazartesi günü bayi ile görüşün ve 24 saat içinde size net bir tarih vermelerini isteyin. Vermezlerse noterden ihtar çekeceğinizi ve akabinde mahkemeye verip hakkınızı arayacağınızı belirtin. Tarih verilmezse gerçektende ihtarı çekin. Mutlaka birşeyler yapacaklardır. Hatta bayi ile görüştükten sonra Honda Türkiye ile de görüşüp aynı şeyleri onlara da belirtin. Honda Türkiye'ye mail yolu ile de ulaşın. Mail atmak bir nevi ihtarnamedir. İleride mahkemelik olursanız elinizde delil olarak kullanılabilir.
 
Geçmiş olsun hocam. İkame araç sağladılar mı? Bildiğim kadarıyla tüketici haklarına göre 30 iş gününü geçirmemeleri lazım. Bende otomotiv sektöründeyim ve sizin gibi uzun süre arızadan dolayı yatan araçları olan müşteriler mahkemeye vermekle tehdit ediyorlar ve bundan sonra bizimkiler aşırı derecede telaşlanıyor ve bir şekilde parçayı bulup aracı teslim ediyorlar. Bence pazartesi günü bayi ile görüşün ve 24 saat içinde size net bir tarih vermelerini isteyin. Vermezlerse noterden ihtar çekeceğinizi ve akabinde mahkemeye verip hakkınızı arayacağınızı belirtin. Tarih verilmezse gerçektende ihtarı çekin. Mutlaka birşeyler yapacaklardır. Hatta bayi ile görüştükten sonra Honda Türkiye ile de görüşüp aynı şeyleri onlara da belirtin. Honda Türkiye'ye mail yolu ile de ulaşın. Mail atmak bir nevi ihtarnamedir. İleride mahkemelik olursanız elinizde delil olarak kullanılabilir.
Teşekkür ederim. Aracım kasko şirketinin anlaşmalı özel servisinde. Kaskomda yetkili servis teminatım yok. Orjinal parça anlaşmalı özel servis teminatı var. Yaşadığım şehirde yetkili servis olmadığından kaskoda fiyat farkı çıktığı için parçalar orjinal olsun anlaşmalı özel servis olsun demiştim. Belkide yetkilide olmamasıda durumu bu hale getirmiş olabilir. Kaskom unico sigorta. Kaç kere götüştüm ama sonuç alamıyorum.
 
Gecen ay basinda fc5 kasa ile rakuna carpmistim aracin onune birden firlayinca durma ihtimali yoktu eylul 9 da araci aldilar yapima radyatör kasasi radyatör petegi kilma petegi radyatör fani ve on tampondaki havalandirma kisimindaki plastik parcalar degisti ve 1 aydan fazla surdu.
 
1 ay önce motorlunun biri bana arkadan çarptı, sol arka far kırıldı. 1 ay oldu parça halen yok, geçen gün sordum 1 ay sonra Türkiye'ye girecek dediler, sert çıkışınca birden Ekim sonu dediler. Allah korusun büyük bir kaza olsa herhalde 6-7 ay arabaya binilmez.
Sanırsın Ferrari aldık da bir tek bizde var araba, far bekliyoruz, rezalet.
 
Eski modellerde duymuştum da 2020 ve üzeri araçta da yedek parça beklenmesi saçma
 
1 ay önce motorlunun biri bana arkadan çarptı, sol arka far kırıldı. 1 ay oldu parça halen yok, geçen gün sordum 1 ay sonra Türkiye'ye girecek dediler, sert çıkışınca birden Ekim sonu dediler. Allah korusun büyük bir kaza olsa herhalde 6-7 ay arabaya binilmez.
Sanırsın Ferrari aldık da bir tek bizde var araba, far bekliyoruz, rezalet.
Omurga led stop al tak. Görsel olarakta güzel durur :)

SM-M515F cihazından CivicTR mobile app kullanılarak gönderildi.
 
Honda fabrikası Türkiye'de varken Civicler için servis özelinde belli başlı parçalarda pek sorun olmazdi, demekki fabrika kapandiktan sonra yedek parça birimini doğru yapilandirmamislar ve ciddi mağduriyetler ortaya çıkıyor.
Ülkedeki hukuk sisteminin yavaşlığı sayesinde de mevcut durumu kendi lehlerine çok güzel istismal ediyorlar.
 
Geri
Üst