2001 model civic benzin lpg aldım. aldığım çocuk motoru yeni yaptırmış öyle söyledi konuya geleyim.
arabayı aldım otobanda 120-130-170 kadar denedim sorun yok araba canavar gibi hararet stabil neyse ustama getirdim kontrol etti dedi ki araban conta yakmış felan dedi su kaynadıgını görünce araba sogukken marş alıyor mu dedi alıyor dedim teste başladık termostadı değiştirdik radyotör kapağını değiştirdik. antirifizle fulledik neyse aldım arabayı ordayken sorun yoktu herşey güzeldi. ustam bu araçlarda kronik hararet sorunu var diyince gözüm sürekli hararet göstergesinde dedim ben bir kaputu açayım dedim ufak ufak antirifz fışkırmış dedim herhalde dün dökerken oldu sildim arabayı rolantide çalıştırdım gaz verdim 15-20 dakika boyunca bekledim hararet 90 derece sabit ama durdugum yerde bir atma fokurdama görmedim sonra arabayı teste çıktım gene süratli sıkıştıraraak sürüyorum çok değil 5-10 dk arası vardığım yere geçtim radyoter hortumu yanıyor resmen aşırı derecede. motordan gelen radyotöre giren sıcak radyotörden termostada giden normalde oda soguk olması lazımken oda sıcak dün değiştirdim. şimdi gelelim en kötü seneryodan en iyisine. conta yakma ihtimali diyelim motor zaten yapılmş 3000 km olmuş hadi yandı diyelim araba da hiç mi performans kaybı olmaz ? hiç yok
yaptığım işlemler.
1-radyotör kapağı
2-termostad
arabayı aldım otobanda 120-130-170 kadar denedim sorun yok araba canavar gibi hararet stabil neyse ustama getirdim kontrol etti dedi ki araban conta yakmış felan dedi su kaynadıgını görünce araba sogukken marş alıyor mu dedi alıyor dedim teste başladık termostadı değiştirdik radyotör kapağını değiştirdik. antirifizle fulledik neyse aldım arabayı ordayken sorun yoktu herşey güzeldi. ustam bu araçlarda kronik hararet sorunu var diyince gözüm sürekli hararet göstergesinde dedim ben bir kaputu açayım dedim ufak ufak antirifz fışkırmış dedim herhalde dün dökerken oldu sildim arabayı rolantide çalıştırdım gaz verdim 15-20 dakika boyunca bekledim hararet 90 derece sabit ama durdugum yerde bir atma fokurdama görmedim sonra arabayı teste çıktım gene süratli sıkıştıraraak sürüyorum çok değil 5-10 dk arası vardığım yere geçtim radyoter hortumu yanıyor resmen aşırı derecede. motordan gelen radyotöre giren sıcak radyotörden termostada giden normalde oda soguk olması lazımken oda sıcak dün değiştirdim. şimdi gelelim en kötü seneryodan en iyisine. conta yakma ihtimali diyelim motor zaten yapılmş 3000 km olmuş hadi yandı diyelim araba da hiç mi performans kaybı olmaz ? hiç yok
yaptığım işlemler.
1-radyotör kapağı
2-termostad