hocam millet kanadada,abd kuzeyinde bu araçları -30larda kullanıyor 300-400bin kmlere ulaşmış bir sürü L15 Turbo Civic var abd nin 2 forumunda motor açmadan sorun yaşamadan.
emin olun en ufak bir sorun yaşamazsınız araç zaten buna göre tasarlanmışı size anlatmaya çalıştığım birazda bu, yani evet yağa benzin karışabilir az bir ihtimal ve az bir orandada olsa ama varmı hiç enjektörüm yandı,turbom arızalandı,krank yatak sardı,piston kolum çıktı vs diyen hayır sizin odaklanmanız gereken nokta bu özetle 1yıl/10bin km de bir yağı değiştirdinizmi? bitti gitti okadar fazla üzerine titrenecek bir durum söz konusu değil gayet saat gibi motor abi gönül rahatlığı ile alın.
hatta birazda övüleni eleştirelim şahsen L15 Turboya bindikten sonra bırakın 1600cc atmosferik motoru 2000cc atmosferik motorlu accord bile eşşek ölüsü gibi geliyor tepkisiz,devir isteyen ancak bağıran cansız,ciğersiz bir güç üretimine sahip L15 Turbo yanlarında sanki 2500-2800cc motor gibi kalıyor bir test sürüşüne çıkın demek istediğimi daha 100mt gidince anlayacaksınız çünkü özellikle alt ve orta devirleri çok çok güçlü buda genel kullanımın en çok olduğu devirler.