Jetta 1.2 tsi dsg ise açık ara bu bahsi geçenler arasındaki en iyi tercih olacaktır şahsi fikrim.
1) FD6 lar abartılı şekilde ederinden fazla istenen araçlar, yalıtım deseniz zayıf, motor deseniz atmosferik çok yakan gitmeyen çağdışı bir motor
2) FD6 ların genelleme yapacak olursak çoğu ama çoğu modifiyeli ve belli bir gruba hitap etmiş genellikle çok oynanmış araçlar
3) Fluence yine aynı benzer olumsuz genellemelere sahip olan bir araç ya ekonomik olduğu için tercih edilmiş şirket aracı çıkıyor genelde yada ekonomi yapacam diye abartıya kaçan ve tutumlu olacam derken aracın kondisyonunu olumsuz etkileyen insanlar biniyor.
frenler en basit brendix,yağ bakım atlanır,en ucuz lastik yağ vs kullanılır,araba yakmasın diye aşırı devirsiz kullanılır motor içi ful kurum yada tam tersine araç şirket aracı olur yine aşırı tutumlu davranılır ve bunun bedelini araç çeker birde üzerine horca kullanılır.
abi araba zaten sıfırken bile Samsung sm3 olan korede bile tutulmayan aşırı basit bir araca renault motoru atılmış ve 2inci dünya ülkelerine hedef kılınmış bir araç aklınıza fluence renaultdur gelmesin çünkü asla değil, kapısını kapatın araba dağılacakmış gibi çok tenekemsi bir hissi,kalitesizliği var maalesef.
öbür yandan VAG grubundan nefret eden biri olarak diyebilirimki Golf genelde yine FD6 gibi çokça modifye severin gözdesi oldu (olumsuz anlamda diyorum bunu), passat ve superb yine gözümde maalesef çok kötü izlenimleri olan araçlar ya şirket aracı çıkıyor ya kaçakcı,eğitimsiz ama parası olan kişiler vs (bakınız lütfen kızmayın genelemme yapıyorum)
ama garip bir şekilde VAG grubunda 2 model biri Jetta diğeri Octavia ise şirket aracı bile olsalar garip şekilde son derece efendi kullanılıyorlar hele heleki jetta 1.2ler (1.6 tdilar ve 1.4 tsilar dan çok daha temiz) ve 1.2 motor son derece arızasız 1.2lerin dsg side 1.4 ve 1.6 tdilardaki kadar torque olmadığı içinde neredeyse hiç arıza yapmıyor.
ben bu 3lünün arasında açık ara Jetta derdim