Honda euro Civic

Subap ayarınızı en son ne zaman yapıldı?
Ayrıca araçta LPG var mı? Var ise benzinde de aynen yapıyor mu?
 
Hamid bey subap ayarı yeni yapıldı LPG de ve benzindede aynı sorun

GM 8 cihazından CivicTR mobile app kullanılarak gönderildi.
Klimayı açınca bahsettiğiniz yükselme hangi devir aralıklarında oluyor, araç bu devir yükselmesinde stop ediyormu?
Ayrıca bujiler ve kabloları, bobinler ve diğer ateşleme elemanları kontrol edildi mi?
 
Gaza basıp bıraktıgımda devir düşüp yükseliyor rölanti 100 kadar düşüyor tekrar 900 devire yükseliyor buji ve kabloarı bobin değişti sorun aynı
Klimayı açınca bahsettiğiniz yükselme hangi devir aralıklarında oluyor, araç bu devir yükselmesinde stop ediyormu?
Ayrıca bujiler ve kabloları, bobinler ve diğer ateşleme elemanları kontrol edildi mi?

GM 8 cihazından CivicTR mobile app kullanılarak gönderildi.
 
@h.k_ahmet ve @seckins33 hocamlara danışmak lazım gibi.
Benim aklımda son olarak gaz kelebeği temizliği ve adaptasyonu, klimayı ve kayışı ile bağlantılarının kontrolü geliyor.
 
@h.k_ahmet ve @seckins33 hocamlara danışmak lazım gibi.
Benim aklımda son olarak gaz kelebeği temizliği ve adaptasyonu, klimayı ve kayışı ile bağlantılarının kontrolü geliyor.
> Hamid hocam birinci derece muhatap olduğun için burnumu sokmayım dedim. Lakin bu sefer topu sen attın.
> Sadede gelelim. Üyemiz sıcak memlekette yaşıyor. Aracı soğutmak için klima haliyle fazla çalışacak.
> Problem hem lpg ve benzinde oluyor. Ateşleme sistemi yenilenmiş. Subap ayarı yapılmış. Asıl mesele klima gibi geliyor. Çünkü kapalı iken problem yok. Buradan yola çıkarsak:
> Normal klima devereye girdiğinde rolanyi hafif oynar araç biraz kasılır. Daha çok rampada hissedilir. Burada stop edecek kadar düşüyormuş. İşte bu anormal!
> Klima kompresörü ile motor arasındaki bütün bağlantılar kontol edilmeli.
> V kayışı gevşek mi yoksa çok mu sıkı? Eski mi? Veya doğru kayış mı takılmış?
> Kompresörün içinde kayışın dönmesini zorlayacak herhangi bir şey olabilir mi? Bunuda @seckins33 hocama soralım.

Faaliyet Ayn-ı Lezzettir...
 
Ahmet hocam triger seti değişti kayışlar yenilendi yine aynı değişmeden öncede aynıdı
> Hamid hocam birinci derece muhatap olduğun için burnumu sokmayım dedim. Lakin bu sefer topu sen attın.
> Sadede gelelim. Üyemiz sıcak memlekette yaşıyor. Aracı soğutmak için klima haliyle fazla çalışacak.
> Problem hem lpg ve benzinde oluyor. Ateşleme sistemi yenilenmiş. Subap ayarı yapılmış. Asıl mesele klima gibi geliyor. Çünkü kapalı iken problem yok. Buradan yola çıkarsak:
> Normal klima devereye girdiğinde rolanyi hafif oynar araç biraz kasılır. Daha çok rampada hissedilir. Burada stop edecek kadar düşüyormuş. İşte bu anormal!
> Klima kompresörü ile motor arasındaki bütün bağlantılar kontol edilmeli.
> V kayışı gevşek mi yoksa çok mu sıkı? Eski mi? Veya doğru kayış mı takılmış?
> Kompresörün içinde kayışın dönmesini zorlayacak herhangi bir şey olabilir mi? Bunuda @seckins33 hocama soralım.

Faaliyet Ayn-ı Lezzettir...

GM 8 cihazından CivicTR mobile app kullanılarak gönderildi.
 
Moderatörün son düzenlenenleri:
Geri
Üst