Honda Kaporta Sorunu Çözüldüğü söyleniyor

Abiler ben 15 kasım 2016 da teslim aldım bende bir şey yoktu bi baktırsam mı kaportacıya oynama felan var mı die ?? Şüphelendim şimdi


iPhone cihazından CivicTR mobile app kullanılarak gönderildi.
 
Eniştemde mart ayında teslim aldı araç 18000 kmde henüz göçük dalgalanma ve sair gibi sorunlarla karşılaşmadı aracın rengi ile alakalı olabilir mi onun beyaz iyice baktık bi sorun göremedik. Bende kapora verdim 3 hafta sonra teslim alacam ama soru işaretlerim çok fazla bu konuda.
 
adamlar grup bile kurmuş hala nasıl bu sorunu geçiştirmeye çalışıyorlar.

servistekiler mi diyor sorun çözüldü diye? bu arada benim temmuz çıkışlı araç, henüz bende de yok ama bazı arkadşalar 6 ay sonra bile olabiliyor yazmışlar
 
[MENTION=8823]Byrallier[/MENTION] Hocam videodaki elemanı sevmiyorum forumumuz üzerinden de pirim yapmasını istemiyorum bu yüzden videoyu kaldırdım bilgin olsun.
 
Sanırım aziz pancar videosundan bahsediyorsun evet baya izlenmiş ve yorum yapılmış ortak kanı Honda TR ilgilenmiyor o videodan sonra aylarca sessiz kalan Honda TR den açıklama gelmis sorunu araştırıyorlarmis ama çözüm olarak ne yapacaklar ondan haber yok büyük ihtimal sümen altı yapacak ve yeni kazandığı potansiyel müşterilerini kaybedecektir. Umarım tersi olur ama ben pek sanmıyorum kullanıcı hatası daha kolay olanı sonucta.
 
yalan dolan.. satışları baltalamamak amacıyla çözdük diyorlar..kullanıcı hatası diyip , problem olduğunu kabul etmeyip, sonra sorunu çözdük açıklaması yapmaları inandırıcı değil..madem problem vardı o zaman sattığın araçlara kullanıcı hatası nedeniyle oluyor demiceksin..honda da yalan dolan hileye bulaşmış..bir japon hata yapmışsa kabul eder bunlar japonluktan çıkmış artık güven vermiyorlar..
 
FC5 kasa özellikle sedan modellerde c sütunu göçme sorunları malesef hala çözülmedi Honda servislerinin meşhur kullanıcı hatası bahanesine sarılması düşündürücü 100 araç olsa bunların toplam maliyeti ne kadar tutacak sanki 5 bin haydi 15 bin olsun büyük imaj kaybı şu firmanın genel müdürü, pazarlama müdürü nasıl hala o görevlerde anlayan beri gele ben olsam kapının önüne koyardım koskoca kurumsal firmanın başına böyle adamlari nasıl müdür yapıyorlar vallahi yazık.
Kardesim yabanci sirkette Turk bir ust duzey yonetici konulmamali.. Cunku biz hep isleri karistiriyoruz. Ben zamaninda bunun fabrikasinda calismistim sonra ayrildim. Bu olay olay diyorum cunku bu bir 'skandal' Abd ya da avrupada olsa ureticiden kan alirlar. Bugun itibari ile asgari ucret fiyatini dusurduler, 1450 liradan 1361 tl oldu. kasik kepce gibi dalga gecmeyi biraktilar. Bakin ben arabami cok mecbur kalmadigim surece marsa bile basmiyorum cunku yakit almiyorum protesto degil mi ? Biz koleyiz, ben her ay sonraki ayin hesabini tutmaktan sikildim bunaldim. ABD ye yerlesmeye karar verdim Vize kalkti!!! Her turlu zarar veriyorlar bizlere bakiniz kobe celik..

SM-T800 cihazından CivicTR mobile app kullanılarak gönderildi.
 
Mrb arkadaşlar malesef honda bu soruna çözüm bulamadı hala Madur olan binlerce insan var.honda için bu bir sınav göçük sorununu çözerse yükselişine devam eder yok yine kullanıcı hatası diyip yalana sarılırsada hondanın çöküşünü hep birlikte izleriz.

D5803 cihazından CivicTR mobile app kullanılarak gönderildi.
 
Geri
Üst