- Katılım
- 22 Mar 2016
- Mesajlar
- 2,366
- Tepki puanı
- 1,288
- Konum
- Bursa-Trabzon
- Ad Soyad
- Uğur
- Yaş
- 35
- Aracınız
- Civic FK7 HB 2017
Honda motorlarında bu tip engine flush'lar pek tavsiye edilmiyor normalde.Yağın renginin değişmesi, bizim bildiğimiz yanma olayından olmuyordur herhalde.. Yani ısı artımından. Ki yağlar bu ısılara dayanıklıdır diye düşünüyorum. Burada başka bir etken olmalı.
Takip ettiğim kanalda şöyle bir iş yaptılar. Ne dersiniz?
????? ???? ??????? ????? ???? ??????
Turbo etkisinden olabilir yada yakıtın kalitesi de değiştiriyormuş .Hocam bence her kullanıcı aracı için en iyi yağı bulup kendi servise götürüp değiştirtmeli. Yağın renginin değişmesi çok kötü değil yağın işlevini yerine getirdiğine işaret ancak ben benzinli ve lpg'li araçlarımda bu renkte bir yağa karşılaşmadım tek yağ ile 13-15bin km yapmama rağmen.
Turbo ekstra hava gönderdiği için havadaki kirlilik yağa karışıyor ve karartıyor olabilir evet.Turbo etkisinden olabilir yada yakıtın kalitesi de değiştiriyormuş .
Bence sıkışık trafikte 10 bin km bile fazla, unutmayın rolantide’de motor çalışıyor ben leş gibi yağ ile arabama binceğime 10 bin km’de değişirim zaten sadece yağ bakımı var FD6’nın masraf olarak
EK1 - ES7 - EP2 - FD6