Honda Türkiye de garanti bilmecesi

erolç

0
Katılım
26 Mar 2017
Mesajlar
31
Tepki puanı
28
Konum
karabük
Aracınız
Ben 2015 CİVİC 4K 1.6 EXE MT LPG HONDA sahibiyim.2017’den bu yana garanti (28.02.2022 yılına kadar) kapsamında olduğu için her sene yaşadığım şehirden geliş gidiş 500 km yol mesafesi ve buna ilaveten çalıştığım yerden izin alarak Ankara'daki yetkili servislere servis bakımını yaptırmak için müracaat ediyorum. Hem de piyasadaki bu işleri yapan servislerden kat kat fazla ücret ödeyerek garanti kapsamından çıkmasın diye bu meşakkate katlanıyorum.04.07.2020 tarihinde Ankara Bora Plazaya servis bakımı için gittim. Beni karşılayan müşteri temsilcisine arabamla ilgili yapılması gereken taleplerimi ilettim. Sağ ön Hoparlörden cızırtı şeklinde ses geldiğini söyledim. Arabamı bakım sonrası teslim alırken görevli sağ ön hoparlörün yaptıkları kontrol sonrasında değişiminin gerekli olduğunu, garanti onayına gönderileceğini ve sonra aranacağımı ifade etti. 07.07.2020 günü Honda Bora dan arandım ve arabamın lpg li olduğunu lpg ninde fabrikasyon olmadığını ve bu sebeple garanti şartları yerine gelmediği için hoparlörün garantiden değişemeyeceğini Honda Türkiye A.Ş den gelen bilgiye istinaden tarafıma söyledi.2017 de arabayı aldığım zaman Kocaeli Honda Ufuk yetkili servisinde Lpg nin fabrikada takıldığını (2015 HONDA CİVİC 4K 1.6 EXE MT LPG) dolayısıyla LPG ifadesinin bundan dolayı olduğunu söyledi. Ankara Boranın düzenlediği servis bakım kabul belgesinde garanti bitiş tarihi 28.02.2022 yazıyor. Garanti koşullarını incelediğimde arızalı parçanın sarf malzemesi, plastik olmayan ve kullanım hatasını da içermeyen bir arıza olduğu kanaatindeyim. Kullanım hatası olsa diğer hoparlörlerinde arızalanması gerekirdi. 07.07.2020 tarihinde www.honda.com.tr. BİZE ULAŞIN bölümünden Honda Türkiye Genel Müdürlüğüne yazılı olarak müracaat ettim. 09.07.2020 tarihinde görevli telefondan parçayı garantiden değiştirmeyi sistemin onay vermediğini dolayısıyla hoparlör parçasının garantiden değişimi mümkün olmadığını söyledi. Benim defaatle Ankara Honda Bora da bana verilen servis bakım kabul belgesinde garanti bitiş tarihi 28.02.2022 yazıyor dediğimde, doğrudur ama sistem garantiden değişime müsaade etmiyor ifadesini kullandı. (Acaba ben yıllarca onların ifadesiyle garantisi olmayan arabamın garantisi var diye kandırıldım mı?) Arabamı aldığım 2017 tarihinden bu yana bana verilen yetkili servis belgelerinde garanti bitiş süresi 28.02.2022 diye belirtilmiş. Arızalı olan hoparlörün Honda Türkiye tarafından yenisi ile değişmesini talep ediyorum. Bu konudaki mağduriyetimin giderilmesini saygılarımla arz ederim. Saygılarımla 09.07.2020

NOT. YETKİLİ SERVİS ARIZALI OLAN HOPARLÖRÜN FİYATININ 3895 TL OLDUĞUNU SÖYLEDİ
 
Moderatörün son düzenlenenleri:

erolç

0
Katılım
26 Mar 2017
Mesajlar
31
Tepki puanı
28
Konum
karabük
Aracınız
Ben 2015 CİVİC 4K 1.6 EXE MT LPG HONDA sahibiyim.2017’den bu yana garanti (28.02.2022 yılına kadar) kapsamında olduğu için her sene yaşadığım şehirden geliş gidiş 500 km yol mesafesi ve buna ilaveten çalıştığım yerden izin alarak Ankara'daki yetkili servislere servis bakımını yaptırmak için müracaat ediyorum. Hem de piyasadaki bu işleri yapan servislerden kat kat fazla ücret ödeyerek garanti kapsamından çıkmasın diye bu meşakkate katlanıyorum.04.07.2020 tarihinde Ankara Bora Plazaya servis bakımı için gittim. Beni karşılayan müşteri temsilcisine arabamla ilgili yapılması gereken taleplerimi ilettim. Sağ ön Hoparlörden cızırtı şeklinde ses geldiğini söyledim. Arabamı bakım sonrası teslim alırken görevli sağ ön hoparlörün yaptıkları kontrol sonrasında değişiminin gerekli olduğunu, garanti onayına gönderileceğini ve sonra aranacağımı ifade etti. 07.07.2020 günü Honda Bora dan arandım ve arabamın lpg li olduğunu lpg ninde fabrikasyon olmadığını ve bu sebeple garanti şartları yerine gelmediği için hoparlörün garantiden değişemeyeceğini Honda Türkiye A.Ş den gelen bilgiye istinaden tarafıma söyledi.2017 de arabayı aldığım zaman Kocaeli Honda Ufuk yetkili servisinde Lpg nin fabrikada takıldığını (2015 HONDA CİVİC 4K 1.6 EXE MT LPG) dolayısıyla LPG ifadesinin bundan dolayı olduğunu söyledi. Ankara Boranın düzenlediği servis bakım kabul belgesinde garanti bitiş tarihi 28.02.2022 yazıyor. Garanti koşullarını incelediğimde arızalı parçanın sarf malzemesi, plastik olmayan ve kullanım hatasını da içermeyen bir arıza olduğu kanaatindeyim. Kullanım hatası olsa diğer hoparlörlerinde arızalanması gerekirdi. 07.07.2020 tarihinde www.honda.com.tr. BİZE ULAŞIN bölümünden Honda Türkiye Genel Müdürlüğüne yazılı olarak müracaat ettim. 09.07.2020 tarihinde görevli telefondan parçayı garantiden değiştirmeyi sistemin onay vermediğini dolayısıyla hoparlör parçasının garantiden değişimi mümkün olmadığını söyledi. Benim defaatle Ankara Honda Bora da bana verilen servis bakım kabul belgesinde garanti bitiş tarihi 28.02.2022 yazıyor dediğimde, doğrudur ama sistem garantiden değişime müsaade etmiyor ifadesini kullandı. (Acaba ben yıllarca onların ifadesiyle garantisi olmayan arabamın garantisi var diye kandırıldım mı?) Arabamı aldığım 2017 tarihinden bu yana bana verilen yetkili servis belgelerinde garanti bitiş süresi 28.02.2022 diye belirtilmiş. Arızalı olan hoparlörün Honda Türkiye tarafından yenisi ile değişmesini talep ediyorum. Bu konudaki mağduriyetimin giderilmesini saygılarımla arz ederim. Saygılarımla 09.07.2020

NOT. YETKİLİ SERVİS ARIZALI OLAN HOPARLÖRÜN FİYATININ 3895 TL OLDUĞUNU SÖYLEDİ
Honda bora müşteri memnuniyete istinaden ücretsiz olarak arızalı parçayı 08.12.2020 tarihinde değitirdi. Tüketici hakem heyeti de arızalı parça değitirildiği için dosyayı kapattı.Bilginize
 
Katılım
30 May 2018
Mesajlar
124
Tepki puanı
160
Konum
Sakarya
Ad Soyad
Efe EFE
Yaş
41
Aracınız
Civic FC5 2020
Hocam THH başvuru nasıl oldu. Bildiğim kadarıyla fatura bilgisi istenmekte... Aracın faturası fiyatı itibari ile THH başvurmaya uygun olmayacaktır. Muhtemelen iyi niyetten değiştirdik demeleri THH başvurunuza istinaden konuyla ilgili savunma istemiştir. Onlarda değiştirmiştir.

Benim için önemli olan kısmı THH başvurusu nasıl gerçekleşti acaba aydınlatırsanız memnun oluruz.
 
Katılım
17 Ağu 2018
Mesajlar
13
Tepki puanı
10
Yaş
37
Konum
samsun
Merhaba arkadaşlar benim aracımda 2017 model ve ben aracı 2019 da alıp brc LPG kit taktırdım araç ilk sahibi tarafından 1 kere yetkili servise gitti zaten şuan da 30000km de, aracı aldığım zaman ilk olarak garantiden araç kumandasında düğmesinde problem olması sebebiyle başvurdum önce bu kullanıcı hatası dediler merkez kabul etmedi dediler, ben de gerekli yazışmaları genel merkeze ileteceğimi söyleyip servisten ayrıldım 10 dk sonra müşteri temsilcisi arkadaş aradı anahtarın değişeceğini söyledi, bir süre sonra aracımda kronik sürücü koltuk yükseklik ayar sıkıntısı oldu, yine servise başvurdum tabi 2. Bakımı dışarıda yaptırmıştım servis de bunu ileri sürerek aracın garanti dışına çıkmış merkeze de ilettik koltuk iskeleti değişim olamayacağı söylendi dediler fazla uzatmayalım ben de haklarımı bildiğimi ve bu arızanın bakımla alakalı olamayacağını söyledim garantiden işlem yapmalarını yada tüm yasal haklarımı kullanacağımı söyledim önce yapılacak Bi şey yok dediler ve bende. Mahkemede görüşürüz dedim bana servise gelmemi tekrar yüzyüze müdürle görüşmemi önerdiler ben de artık oraya ben gelmem siz bana dönüş yapın dedim birkaç gün sonra arayıp işlemin garantiden gerçekleştireceklerini söylediler Haklarımızı bilmemiz ve aramamız gerekli

ANE-LX1 cihazından CivicTR mobile app kullanılarak gönderildi.
 

erolç

0
Katılım
26 Mar 2017
Mesajlar
31
Tepki puanı
28
Konum
karabük
Aracınız
Hocam THH başvuru nasıl oldu. Bildiğim kadarıyla fatura bilgisi istenmekte... Aracın faturası fiyatı itibari ile THH başvurmaya uygun olmayacaktır. Muhtemelen iyi niyetten değiştirdik demeleri THH başvurunuza istinaden konuyla ilgili savunma istemiştir. Onlarda değiştirmiştir.

Benim için önemli olan kısmı THH başvurusu nasıl gerçekleşti acaba aydınlatırsanız memnun oluruz.
Başvuruyu e devletten yaptım.Yetkili servisin arızalı parçayı gösteren servis kabul belgesi ile yaptım.Yetkili sevisin bana verdiği servis belgesinde garanti 2022 ye kadar yazıyor.Honda Türkiyede arızalı parçayı garantiden değiştiremeyeceklerin söylediler.THH Honda Türkiyeden benim beyanım doğrultusunda savunma istedi.Neticede iyi niyetten değiştirdiler ama THH benim lehime karar vereceği kanaatindeyim.
 

erolç

0
Katılım
26 Mar 2017
Mesajlar
31
Tepki puanı
28
Konum
karabük
Aracınız
Merhaba arkadaşlar benim aracımda 2017 model ve ben aracı 2019 da alıp brc LPG kit taktırdım araç ilk sahibi tarafından 1 kere yetkili servise gitti zaten şuan da 30000km de, aracı aldığım zaman ilk olarak garantiden araç kumandasında düğmesinde problem olması sebebiyle başvurdum önce bu kullanıcı hatası dediler merkez kabul etmedi dediler, ben de gerekli yazışmaları genel merkeze ileteceğimi söyleyip servisten ayrıldım 10 dk sonra müşteri temsilcisi arkadaş aradı anahtarın değişeceğini söyledi, bir süre sonra aracımda kronik sürücü koltuk yükseklik ayar sıkıntısı oldu, yine servise başvurdum tabi 2. Bakımı dışarıda yaptırmıştım servis de bunu ileri sürerek aracın garanti dışına çıkmış merkeze de ilettik koltuk iskeleti değişim olamayacağı söylendi dediler fazla uzatmayalım ben de haklarımı bildiğimi ve bu arızanın bakımla alakalı olamayacağını söyledim garantiden işlem yapmalarını yada tüm yasal haklarımı kullanacağımı söyledim önce yapılacak Bi şey yok dediler ve bende. Mahkemede görüşürüz dedim bana servise gelmemi tekrar yüzyüze müdürle görüşmemi önerdiler ben de artık oraya ben gelmem siz bana dönüş yapın dedim birkaç gün sonra arayıp işlemin garantiden gerçekleştireceklerini söylediler Haklarımızı bilmemiz ve aramamız gerekli

ANE-LX1 cihazından CivicTR mobile app kullanılarak gönderildi.
Aynen
 
Geri
Üst