Hondata performans

Katılım
29 Ağu 2019
Mesajlar
32
Tepki puanı
33
Konum
Samsun
Aracınız
Civic FK7 HB 2018
Arkadaşlar az önce Honda Türkiye'den aradılar. Yazışmalarımız Honda'nın Japonya'daki Ar-Ge merkezine gitmiş. Arayan beyefendi bu aracın ar-ge'si bitmiş üretilen bir model olduğunu dolayısı ile değişiklik yapılamadığını yeni 2021'de yeni çıkacak modellerin Ar-Ge'si için mutlaka biz kullanıcıların taleplerinin değerlendirildiğini ve Honda'nın çok önem verdiğini söyledi. CVT yi emisyon değerlerini tutturmak için tercih ediyorlarmış (ne kadar az oynar parça o kadar az emisyon vs.) ve CVT'yi korumak için hız limiti konmuş. Manual hb 2019 yılı içinde gelmeyecekmiş, 2020 için Türkiye'de limit sebebiyle tercih sebebi olabileceğini ilettim kendileri de merkeze ileteceklerini söylediler. Türkiye ve İngiltere'deki fabrikaların neden kapanacağına kadar çok detaylı ve güzel bir sohbet oldu. Özeti dünya elektrikli otomobile doğru gidiyor ve bu geçiş sürecinde fosil yakıtlara talep azalacak, elektrikli araçlar da daha pahallı olacağı için satış rakamları azalacak, firmalar kendi teknolojik fabrikalarında tam kapasite ve minimum maliyetle üretime geçecek. Kendilerine çok teşekkür ediyorum.
 
Katılım
25 Ocak 2018
Mesajlar
1,928
Tepki puanı
2,189
Yaş
32
Konum
Aydın
Ad Soyad
Gökhan Bakkal
Yaş
31
Aracınız
Civic FC5 2017
Arkadaşlar az önce Honda Türkiye'den aradılar. Yazışmalarımız Honda'nın Japonya'daki Ar-Ge merkezine gitmiş. Arayan beyefendi bu aracın ar-ge'si bitmiş üretilen bir model olduğunu dolayısı ile değişiklik yapılamadığını yeni 2021'de yeni çıkacak modellerin Ar-Ge'si için mutlaka biz kullanıcıların taleplerinin değerlendirildiğini ve Honda'nın çok önem verdiğini söyledi. CVT yi emisyon değerlerini tutturmak için tercih ediyorlarmış (ne kadar az oynar parça o kadar az emisyon vs.) ve CVT'yi korumak için hız limiti konmuş. Manual hb 2019 yılı içinde gelmeyecekmiş, 2020 için Türkiye'de limit sebebiyle tercih sebebi olabileceğini ilettim kendileri de merkeze ileteceklerini söylediler. Türkiye ve İngiltere'deki fabrikaların neden kapanacağına kadar çok detaylı ve güzel bir sohbet oldu. Özeti dünya elektrikli otomobile doğru gidiyor ve bu geçiş sürecinde fosil yakıtlara talep azalacak, elektrikli araçlar da daha pahallı olacağı için satış rakamları azalacak, firmalar kendi teknolojik fabrikalarında tam kapasite ve minimum maliyetle üretime geçecek. Kendilerine çok teşekkür ediyorum.
Dediğiniz gibi Honda kullanıcı yorumlarını ve geri dönüşlerini dikkate alıyor. Sözde makyajlanan kasadaki değişiklikleri de bu doğrultuda standart hale getirmişler (17"jant,led ön far,manuel RS gibi)

Bence uyguladıkları strateji, bizim açımızdan kötü gibi görünsede Honda açısından mantıklı bir hamle.

Pil üreticilerinin gün geçtikçe daha uzun ömürlü ve daha küçük piller üretebilmesi ve maliyetleri de aynı doğrultuda azaltmasıyla birlikte otomobil sektöründeki elektrikli araç yüzdesi günden güne artıyor.

Dizel araçların yakın gelecekte komple çarkın dışında kalacağı gerçeğini göz önünde bulundurursak şu aşamada Honda'nın da en büyük yatırımı elektrikli araçlar üzerine yapması kadar mantıklı bir şey olamaz.
 
Katılım
29 Ağu 2019
Mesajlar
32
Tepki puanı
33
Konum
Samsun
Aracınız
Civic FK7 HB 2018
Yaklaşık 15 gün önce Mishimoto air intake getirtmiştim. Beklediğime değdi diyebilirim gerçekten araç nefes aldı ve çok tatlı bir ses var diyebilirim. Planlarım arasında Hondata vardı Mishimotoyu getirirken, çünkü kite özel yazılımı vardı. Hondata için Şuanda sanırım tek satıcı Btg Maslak ile konuştum Sedanlar için bir sıkıntı varmış ve 1 hafta içinde Hondata çözeriz demiş onu bekleyip alacağım. Deneyimleri zaman içerisinde paylaşırım. Eğer yaptıran varsa iletişime geçerse fikir paylaşımı için çok memnun olurum.
Kenan Bey
Bu mishimoto hava filtresi de 10 bin de bir değişiyor mu bakımda yoksa ömürlük mü?Bir de servisin garanti politikası nedir hava filtresi hakkında?
 
Katılım
25 Ocak 2018
Mesajlar
1,928
Tepki puanı
2,189
Yaş
32
Konum
Aydın
Ad Soyad
Gökhan Bakkal
Yaş
31
Aracınız
Civic FC5 2017
Kenan Bey
Bu mishimoto hava filtresi de 10 bin de bir değişiyor mu bakımda yoksa ömürlük mü?Bir de servisin garanti politikası nedir hava filtresi hakkında?
Hava filtresi mishimotonun ömür boyu garantisi altında.
Sadece belli aralıklarla yağlanması gerekiyor. Ezbere kaç km de bir yağlanması gerektiğini bilmiyorum kendi sitesinden araştırabilirsiniz.
LİNK
 
Katılım
25 Ocak 2018
Mesajlar
1,928
Tepki puanı
2,189
Yaş
32
Konum
Aydın
Ad Soyad
Gökhan Bakkal
Yaş
31
Aracınız
Civic FC5 2017
Kenan Bey
Bu mishimoto hava filtresi de 10 bin de bir değişiyor mu bakımda yoksa ömürlük mü?Bir de servisin garanti politikası nedir hava filtresi hakkında?
Hocam mishimotonun hava filtre kitinden Amerika'dan getirteceğim isterseniz fazladan sipariş edelim kargo fiyatı belki azalır.
 
Katılım
19 Nis 2022
Mesajlar
8
Tepki puanı
0
Konum
Ankara
Ad Soyad
Ahmet Can Opuş
Yaş
34
Aracınız
Civic FC5 2020
Arkadaşlar az önce Honda Türkiye'den aradılar. Yazışmalarımız Honda'nın Japonya'daki Ar-Ge merkezine gitmiş. Arayan beyefendi bu aracın ar-ge'si bitmiş üretilen bir model olduğunu dolayısı ile değişiklik yapılamadığını yeni 2021'de yeni çıkacak modellerin Ar-Ge'si için mutlaka biz kullanıcıların taleplerinin değerlendirildiğini ve Honda'nın çok önem verdiğini söyledi. CVT yi emisyon değerlerini tutturmak için tercih ediyorlarmış (ne kadar az oynar parça o kadar az emisyon vs.) ve CVT'yi korumak için hız limiti konmuş. Manual hb 2019 yılı içinde gelmeyecekmiş, 2020 için Türkiye'de limit sebebiyle tercih sebebi olabileceğini ilettim kendileri de merkeze ileteceklerini söylediler. Türkiye ve İngiltere'deki fabrikaların neden kapanacağına kadar çok detaylı ve güzel bir sohbet oldu. Özeti dünya elektrikli otomobile doğru gidiyor ve bu geçiş sürecinde fosil yakıtlara talep azalacak, elektrikli araçlar da daha pahallı olacağı için satış rakamları azalacak, firmalar kendi teknolojik fabrikalarında tam kapasite ve minimum maliyetle üretime geçecek. Kendilerine çok teşekkür ediyorum.
Yeni Civic'te de hız limiti mevcut. Her ne kadar limit yetersiz görülse de, Accord'da aynı limit 198 km/s ile sınırlı bildiğim kadarıyla. Bunun ötesinde; birçok araçta artık 200'ü geçmiyor veya çok az geçiyor limitler. Volvo'nun 180'lik limiti ise herkesin malumu. Bu duruma alışmak gerekiyor veya garantiyi görmezden gelip iptal ettirmek tek çare. Şahsen limitle oynamayı düşünmüyorum ama daha fazla olsaydı da hayır demezdim.
 
Geri
Üst