Hyundai Accent Blue - Honda Civic - Ford focus

Hocam bence yanılıyosun dizel bi aracın tepki süresiyle benzinliyi kıyaslarsak arada dağlar ovalar var. Rolling yaparlarsa dizel doğru taktikle uzar. Fakat kalkış yaptık diyosunuz. Burda ağırlık ve taktikle benzinlinin avantajı herzaman ileridedir. Ayrıca motorun açıklığı lastiklerin havası kadar kalkışta ciddi farklar yaratır

blue ile en son kapışmamda 100-200 arası 180 e kadar arkamdan ayrılmamıştı hatta farkı kapatıyordu 180den sonra kesildi blue. hyundaılerin motorları çok iyi. civicler ağır git molla sansınlar arabası=)
 
Bleu bir icin youtube da teste baktim manuel olan. 0-50 3.65sn, 0-80 7.8sn, 0-100 10.7sn ve 0-120 15.75sn. Otomatik fb7 civic ise 0-50 4.2sn, 0-80 8.2sn, 0-100 11.65sn ve 0-120 16.75sn. focusa bakmadim sonuncu ya :) . Otomatik dizel blue ile sonuclar ne olur acaba? Manuel olan blue civicten 1sn falan hizli gorunuyor. O zaman civic de fena değilmis beya :)
 
I30un 128lik otomatigini test etmis aynı kisiler. 0-50 3.4, 0-80 7.55, 0-100 11.4 ve 0-120 16.35. Yine civicten önde ama bu kez baya bi basa bas sayilir 0-50 haricinde :)
 
Bu arada focus 1.6 125hp powershift de test edilmis aynin kişilerce. Degerler civicten iyi. Demkki kullanan arkadas yuklenmemis? 0-50 3.9, 0-80 7.85, 0-100 11.2 ve 0-120 16.15sn. Civicten iyi
 
Bleu bir icin youtube da teste baktim manuel olan. 0-50 3.65sn, 0-80 7.8sn, 0-100 10.7sn ve 0-120 15.75sn. Otomatik fb7 civic ise 0-50 4.2sn, 0-80 8.2sn, 0-100 11.65sn ve 0-120 16.75sn. focusa bakmadim sonuncu ya :) . Otomatik dizel blue ile sonuclar ne olur acaba? Manuel olan blue civicten 1sn falan hizli gorunuyor. O zaman civic de fena değilmis beya :)
i30da değerlerin yükselmesi ağırlıktan olmuştur. 1500 kg üzeri i30 lar. ufak tefek ama kemikli araçlar :)
 
Bleu bir icin youtube da teste baktim manuel olan. 0-50 3.65sn, 0-80 7.8sn, 0-100 10.7sn ve 0-120 15.75sn. Otomatik fb7 civic ise 0-50 4.2sn, 0-80 8.2sn, 0-100 11.65sn ve 0-120 16.75sn. focusa bakmadim sonuncu ya :) . Otomatik dizel blue ile sonuclar ne olur acaba? Manuel olan blue civicten 1sn falan hizli gorunuyor. O zaman civic de fena değilmis beya :)
Benim arabam otomatik duzden farkı yok cunki aynı devirde vites çok daha hızlı geçiyor ben tiguanlada kalktım bana 30 metre felan fark atabildi

HTC One cihazımdan gönderildi
 
I30un 128lik otomatigini test etmis aynı kisiler. 0-50 3.4, 0-80 7.55, 0-100 11.4 ve 0-120 16.35. Yine civicten önde ama bu kez baya bi basa bas sayilir 0-50 haricinde :)
Bende bayide test ettim i30 u 1500 kg civariydi galiba bana çok ağır geldi elantra test ettim oda 128 beygir oda ağır geldi benim araba hafif o yüzden onlardan hızlı kuzenim civic testine gitti kendine alcakti performansı beğenmemiş altında suan 2.0 bir araç var arada biziminkinide kullanıyor onu tatmin etmemis

HTC One cihazımdan gönderildi
 
Bana göre civic 125hp ve 152nm performans aracı değil. Ama yine de değerleri çok da kötü değil. Artık kabul etmek lazım fb7 (diğerlerini bilmediğim için sadece fb7) keyifli bir aile arabası. Kullanımı keyifli, fiyatı diğer markalara göre eh makul işte (ben alırken hakkaten makul idi :) hepsi o. Yarış yapacaksak Type R gerek sanırım :)
 
Bana göre civic 125hp ve 152nm performans aracı değil. Ama yine de değerleri çok da kötü değil. Artık kabul etmek lazım fb7 (diğerlerini bilmediğim için sadece fb7) keyifli bir aile arabası. Kullanımı keyifli, fiyatı diğer markalara göre eh makul işte (ben alırken hakkaten makul idi :) hepsi o. Yarış yapacaksak Type R gerek sanırım :)
Aynen öyle fiyatlar yüzünden bu ara herkes civic alır oldu 3 araçta iyi araçlar ama focus eskisi gibi değil gözümde çok dar ve ağır yakıtı ona gore de çok blue yakıt olarak performans ve genişlik olarak yeteri kadar iyi ve geniş civic yakıtı benzinli araca göre normal ve geniş performansı yerinde

HTC One cihazımdan gönderildi
 
civic manuel miydi?

bu araçlar drag için aynı klasman değil bence, dizel ve benzinli veya otomatik manuel uyumları tam olmalı ki sağlıklı sonuç versin
 
Geri
Üst