Dediğinize göre o zaman aracın tork gücüne bir etkisi yok .Aracın sürüş karakteristiğini değiştirmesine etkisi var buda dolaylı yoldan yakıt a etki ediyor . Vites farkını yada devirdeki farkı nasıl yapıyor acaba mesela videolarda 60 70 km hızla giderken 5 e taktığında araba normalde boğulur ama bu boğulmuyor ve gaz pedalına basmadan yada küçük bir dokunuş ile hız 80 90 a çıkıyor . Hafif rampa aşağıya gidersin de gaza basmadan da araba 5 de iken ivmelenir o şekil
Mi Note 10 Lite cihazından CivicTR mobile app kullanılarak gönderildi.
Ben bu tarz bir ürün daha önceden kullandım. (1.6 atmosferik ve 1.5 Dci) İsmi farklıydı fakat mantık aynı. Kabaca anlatayım. İlk kalkışlarda zengin karışımın önüne geçiyor. Daha iyi kalkış sağlıyor. Erken vites değiştirmenize olanak sağlıyor. Yüksek viteste düşük devirde daha rahat gidiyor. Normal giderkende gazdan ayağınızı çektiğinizde motor frenini yarı yarıya düşürüp akmasını sağlıyor. Rampada 3. Vites ile çıktığın yere 4. Vites ile çıkıyorsun. Bunu takan eski kullanımına devam ederse pek birşey fayda sağlamaz. Sürüş tarzını cihaza göre ayarlarsanız ekonomi sağlanır. Emisyon değerlerini düşürür deniyor fakat onu test etmedim. > Benim fikrim düşük hacimli motorlar, torku düşük ve otomatik araçlar için daha olumlu sonuç alınır.
> Babamda 1.4 benzinli Kangoo var. Hali hazırda kullanıyor. 2 ile çıktığım rampayı 3 ile çıktığını söyledi. Aracı 20 senedir kullanıyor. Hayret etti!
> Birde kendiniz test edin. Belli bir kullanım süresi veriliyor. Beğenmezseniz iade edilir.
Faaliyet ayn-ı lezzettir...
Mi Note 10 Lite cihazından CivicTR mobile app kullanılarak gönderildi.