[MENTION=3328]alikoseoglu[/MENTION] Honda dan tasarım konusunda gelişmesini bekleyin sadece
-motor
-yakit tasarrufu
-kullanıcı dostu donanımlar
-ses yalıtımı
-konfor
-iç mekan kalitesi
Bunlar asla gelişmedi gelişmeyecek gibi de duruyor bu kadar eksisi varken niye Honda aldık Onuda bilmiyoruz
Sent from my iPhone using Tapatalkg iki. O
[MENTION=2667]muhsin6607[/MENTION] Motor ve yakıt konusunda şikayetçi değilim. 2. vites 120de kesiciye girmek falan hoş şeyler[MENTION=3328]alikoseoglu[/MENTION] Honda dan tasarım konusunda gelişmesini bekleyin sadece
-motor
-yakit tasarrufu
-kullanıcı dostu donanımlar
-ses yalıtımı
-konfor
-iç mekan kalitesi
Bunlar asla gelişmedi gelişmeyecek gibi de duruyor bu kadar eksisi varken niye Honda aldık Onuda bilmiyoruz
Sent from my iPhone using Tapatalkg iki. O
Amerikada turbo motorlu ve dizel civic çıktı. 2016 sonu gibi Türkiye'ye geliyor. CRV'nin de dizel ve 9 ileri ZF şanzıman kombinasyonu civice gelirse tadından yenmez.[MENTION=3328]alikoseoglu[/MENTION] motordan kastım hic üzerinde çalışmamalarıyla aslında yoksa devir çevirmesi ve sağlamlığıyla alakalı hic bir lafım yok
Mesela örnek olarak 98 civic ies vtec olamayan düz motor sürekli 8 silindir ama su anda 2015 i-vtec elektronik değişken zamanlı Subab teknolojisi sadece ihtiyaç olduğunda çalıştırıyor ama 98 civicle 2015 civic aynı yakıtı yakıyor bana bu saçma geliyor devir tasarruf devri
Basarsan yakar basmassan yakmaz diyenler olacaktır o bütün motorlu taşıtlar icin geçerli Honda'ya has özellik değil malesef
Benim beklentim oldugu icin kızıyorum aslında ve kızıyorum ama gidip şifir araba aldım
Sent from my iPhone using Tapatalkg iki. O