Civic FD6 Kalorifer ısıtma sorunu LPG regületörü ile ilgili mi?

Katılım
1 Eyl 2015
Mesajlar
9
Tepki puanı
2
Konum
Diyarbakır
Aracınız
Civic FD6 2011
Aracımın şoför kısmı sıcak diğer 3 çıkış soğuk üflediği için kalorifer temizlemek üzere sanayiye götürdüm temizlediler içinden pislikler çıktı ancak yine aynı şekilde devam etti çoğu kimse petek tıkanmış dediler yapması maliyetli ayrıca ön göğsün sökülmesi gerektiğini söylediler nerden baksan 800 900 liralık masraf ve haşat olmuş ön göğüs olacak. Biraz internette araştırma yaptım LPG regülatörün bağlantı hatası olmuş olabilir denildi. LPG ustasını aradım ilçede bulunmuyor çünkü, kendisi t dirsek atılarak motor çıkışından sıcak suyun alınması gerektiğini söyledi merak ettim benim bağlantıma baktığımda seri bağlantı yaptığını gördüm etken olur mu peteğin ısıtmamasına bilen yardım edebilir mi?IMG_20191217_135603.jpegIMG_20191217_135615.jpegIMG_20191217_135628.jpegIMG_20191217_135625.jpeg

MI 8 Lite cihazından CivicTR mobile app kullanılarak gönderildi.
 
Garantili ise neden olmasın? Ama şunuda belirtin, bir hafta sonra eskisi gibi tıkanmasın.
Bilemedim adam sıcak hava gelmeden göndermem seni burdan dedi. Zaten makineye bağlayınca açılmayacak gibiyse ücret almıyoruz dedi ama işte sıcak hava gelip 10 gün aonra aynısı olanları okuyunca kararsız kaldım
 
Bahsettiğiniz sorunun aynısını ben de Passat'ta yaşadım. Şoför tarafından ılık, yolcu tarafından soğuk hava geliyordu. Forumlarda araştırma yaptım. Kimi antifiriz diyor, kimi petek temizliği diyor. Herkesin yorumu faklı olduğu için net cevap bulamadım.

* Adana-Antalya arasını donarak gittim. Kalorifer ısıtmıyor diye kendimi direkt sanayiye attım. Öncelikle 1,5 saat cihaza bağlayarak problemin tespit edilmesi gerekiyor dediler. Benim hem zamanım yoktu, hem de çok sıra vardı. Ben de başka ustaya gittim. 25 yıllık ustayım, ben bu işleri çok iyi biliyorum dedi. Devirdaim pompasından kaynaklandığını söyleyerek yenisiyle değiştirdi. (Araba zaten motor suyu eksiltiyordu, bu sayede düzeldi) Kalorifer problemi düzelmezse sensör değişimi gerektiğini, bunun için de oto elektrikçiye gitmem gerektiğini söyledi. (Havalandırma sağ-sol farklı sıcaklık üfleyince herkesin kafası karışıyor) Neticede kalorifer ısıtma problemi düzelmedi!

* Antalya-Ankara arasını titreyerek gittim. Soluğu Ankara sanayide aldım. Bir ustaya yönlendirdiler, hemen gittim. Ustaya sadece 1 kere anlattım ve problemi direkt söyledi. Kalorifer peteği değişmesi lazım dedi. Arabanın göğsü söküleceği için 1 gün kalması lazım dedi. İstanbul'a gideceğim vaktim yok dedim. Beni başka bir ustaya yönlendirdi. Belki o sökmeden daha kısa sürede yapabilir dedi. Usta gerçekten işinin ehliymiş. 3,5 saat sürer dedi, ama eli hızlıymış 2 saatte bitirdi. Göğsü sökmeden, direksiyonun altından çalıştı. 20.11.2019 tarihinde işçilik dahil 465₺+KDV'ye kalorifer radyatörü değişti.

* Ankara-İstanbul arasını yanarak gittim. Bolu soğuğunda bile camları açtım. Şuanda sorunum yok, arabanın içi hamam gibi yanıyor.

MI 8 Explorer Edition cihazından CivicTR mobile app kullanılarak gönderildi.
 
İşyeri ismi alabilirmiyim
Bahsettiğiniz sorunun aynısını ben de Passat'ta yaşadım. Şoför tarafından ılık, yolcu tarafından soğuk hava geliyordu. Forumlarda araştırma yaptım. Kimi antifiriz diyor, kimi petek temizliği diyor. Herkesin yorumu faklı olduğu için net cevap bulamadım.

* Adana-Antalya arasını donarak gittim. Kalorifer ısıtmıyor diye kendimi direkt sanayiye attım. Öncelikle 1,5 saat cihaza bağlayarak problemin tespit edilmesi gerekiyor dediler. Benim hem zamanım yoktu, hem de çok sıra vardı. Ben de başka ustaya gittim. 25 yıllık ustayım, ben bu işleri çok iyi biliyorum dedi. Devirdaim pompasından kaynaklandığını söyleyerek yenisiyle değiştirdi. (Araba zaten motor suyu eksiltiyordu, bu sayede düzeldi) Kalorifer problemi düzelmezse sensör değişimi gerektiğini, bunun için de oto elektrikçiye gitmem gerektiğini söyledi. (Havalandırma sağ-sol farklı sıcaklık üfleyince herkesin kafası karışıyor) Neticede kalorifer ısıtma problemi düzelmedi!

* Antalya-Ankara arasını titreyerek gittim. Soluğu Ankara sanayide aldım. Bir ustaya yönlendirdiler, hemen gittim. Ustaya sadece 1 kere anlattım ve problemi direkt söyledi. Kalorifer peteği değişmesi lazım dedi. Arabanın göğsü söküleceği için 1 gün kalması lazım dedi. İstanbul'a gideceğim vaktim yok dedim. Beni başka bir ustaya yönlendirdi. Belki o sökmeden daha kısa sürede yapabilir dedi. Usta gerçekten işinin ehliymiş. 3,5 saat sürer dedi, ama eli hızlıymış 2 saatte bitirdi. Göğsü sökmeden, direksiyonun altından çalıştı. 20.11.2019 tarihinde işçilik dahil 465₺+KDV'ye kalorifer radyatörü değişti.

* Ankara-İstanbul arasını yanarak gittim. Bolu soğuğunda bile camları açtım. Şuanda sorunum yok, arabanın içi hamam gibi yanıyor.

MI 8 Explorer Edition cihazından CivicTR mobile app kullanılarak gönderildi.

MI 8 Lite cihazından CivicTR mobile app kullanılarak gönderildi.
 
Bahsettiğiniz sorunun aynısını ben de Passat'ta yaşadım. Şoför tarafından ılık, yolcu tarafından soğuk hava geliyordu. Forumlarda araştırma yaptım. Kimi antifiriz diyor, kimi petek temizliği diyor. Herkesin yorumu faklı olduğu için net cevap bulamadım.

* Adana-Antalya arasını donarak gittim. Kalorifer ısıtmıyor diye kendimi direkt sanayiye attım. Öncelikle 1,5 saat cihaza bağlayarak problemin tespit edilmesi gerekiyor dediler. Benim hem zamanım yoktu, hem de çok sıra vardı. Ben de başka ustaya gittim. 25 yıllık ustayım, ben bu işleri çok iyi biliyorum dedi. Devirdaim pompasından kaynaklandığını söyleyerek yenisiyle değiştirdi. (Araba zaten motor suyu eksiltiyordu, bu sayede düzeldi) Kalorifer problemi düzelmezse sensör değişimi gerektiğini, bunun için de oto elektrikçiye gitmem gerektiğini söyledi. (Havalandırma sağ-sol farklı sıcaklık üfleyince herkesin kafası karışıyor) Neticede kalorifer ısıtma problemi düzelmedi!

* Antalya-Ankara arasını titreyerek gittim. Soluğu Ankara sanayide aldım. Bir ustaya yönlendirdiler, hemen gittim. Ustaya sadece 1 kere anlattım ve problemi direkt söyledi. Kalorifer peteği değişmesi lazım dedi. Arabanın göğsü söküleceği için 1 gün kalması lazım dedi. İstanbul'a gideceğim vaktim yok dedim. Beni başka bir ustaya yönlendirdi. Belki o sökmeden daha kısa sürede yapabilir dedi. Usta gerçekten işinin ehliymiş. 3,5 saat sürer dedi, ama eli hızlıymış 2 saatte bitirdi. Göğsü sökmeden, direksiyonun altından çalıştı. 20.11.2019 tarihinde işçilik dahil 465₺+KDV'ye kalorifer radyatörü değişti.

* Ankara-İstanbul arasını yanarak gittim. Bolu soğuğunda bile camları açtım. Şuanda sorunum yok, arabanın içi hamam gibi yanıyor.

MI 8 Explorer Edition cihazından CivicTR mobile app kullanılarak gönderildi.
Robotla temizlik yapmayı denedinizmi peki daha önceden?
 
Bu peteğin tıkanma sebebi nedir tam olarak? İçindeki devri daim eden suyun zamanla peteğin içinden partikül sökerek (paslanan) kanalları tıkaması mı ? Bunun için soğutma suyunu ne kadar sürede bir değiştirmeliyiz?
 
Geri
Üst