Bugün Honda Bora'dan aradılar. Garanti kapsamında olup olmadığına bakarız ona göre yardımcı olmaya çalışırız falan dediler. Parça elinizde var mı ben bakıma geldiğimde bu işi de halletmek istiyorum dedim, prosedürleri varmış da bilmem ne de biraz işi yokuşa sürecek gibiler. Bunun garantiyle ne alakası var başka servislerde garanti durumuna bakmadan değiştirmişler dedim biz de kafamıza göre iş yapamıyoruz bu işin prosedürleri falan var dediler. Başka bir servise gideceğim muhtemelen bu tavırları hoşuma gitmedi.
Bugün de beni bununla ilgili olarak honda Türkiyeden aradılar. Değişim için aracın periyodik olarak servis bakımlı ve garanti kapsamında olması gerektiğini ifade ettiler. Bu sorunla ilgili olarak hondada topyekün geri çağırma gibi bir durum olmadığını ve yapılan değişimlerin de garanti kapsamına girmemesine rağmen iyi niyetten yapıldığını ifade ettiler. Ve netice olarak değişim yapamıyorlarmış.
Ben aracıma en son bakımdan sonra lpg taktırdım brc bayisinde. Tabi araç garantiden çıktı yalnız bunun garantiyle ne alakası var bu serideki parçalar sıkıntılı bünün soyulması kullanıcı hatası falan değilki durduğu yerde soyuluyor. Neyse bakalım bakıma gidince ne olacak? İyi niyet göstergesi olarak değiştirecekler mi yoksa 600-700 ₺ mi isteyecekler
Bana sadece şoför tarafına 350 ₺ demişlerdi o zaman arabam garanti kapsamındaydı garantiden yaparız falan da diyen olmadı. İyi niyet garantisi varsa bu da kötü niyet garantisi galiba.
kayseri bayii ye selam vermeye gittim 1 sene önce ilk aldığım sıralar,garantisi devam ediyorr mu diye,garantisinin bittiğini söyledi sonra kolları gördü,bunların ücretsiz değişimi var dedi ve değiştirdi.
Bu site, içeriği kişiselleştirmek, deneyiminize uyarlamak ve kayıt olmanız durumunda giriş yapmanızı sağlamak için yasal düzenlemelere uygun çerezler (cookies) kullanır.
Bu siteyi kullanmaya devam ederek, çerez kullanımına izin veriyorsunuz.