Kaput koruma mafiş !

Attila Khan

Banned
Katılım
21 Ocak 2014
Mesajlar
1,895
Tepki puanı
4
Konum
İstanbul
Arkadaşlar bu sabah araci benzincide yıkattım kurularken fark ettim benim Marmara'nın yaptigi şeffaf ön kaput koruma sol taraftan bombe yapmis yetmemis 5 cm likte çatlamış birisi çizmiş mi diye baktım ama kaportada çizikte yoktu acaba sıcaktan mi çatlamistir yada ne olmustur sizce .duv.

Birde ne yapmak lazim öyle kalsa ne olur servisi mi arasam ne yapsam bilemedim. :aman:
 
Katılım
21 Ocak 2014
Mesajlar
828
Tepki puanı
1
Konum
bursa
Ynt: Kaput koruma mafiş !

Ynt: Kaput koruma mafiş !

Geçmiş olsun. pahalı bi Markamıydı? tamir olmaz sanırım.içine hava ve toz girince ypışmıyor diye biliyorum. :(
 
Katılım
5 Mar 2014
Mesajlar
1,654
Tepki puanı
66
Konum
İstanbul - Bilecik - Trabzon
Aracınız
Ynt: Kaput koruma mafiş !

Ynt: Kaput koruma mafiş !

yenisi yaptırmayı düşünüyorsanız hemen söktürüm yapınki orası asınmasın. o bölüm deforme olmasın
 
Katılım
20 Nis 2014
Mesajlar
230
Tepki puanı
1
Ynt: Kaput koruma mafiş !

Ynt: Kaput koruma mafiş !

Marmarada yaptırdıysanız garantisi vardır. Gidin ve gösterin bence.
 

Attila Khan

Banned
Katılım
21 Ocak 2014
Mesajlar
1,895
Tepki puanı
4
Konum
İstanbul
Ynt: Kaput koruma mafiş !

Ynt: Kaput koruma mafiş !

[quote author=tanerozbabacan link=topic=586.msg9356#msg9356 date=1405771654]
Marmarada yaptırdıysanız garantisi vardır. Gidin ve gösterin bence.
[/quote]

Hocam gösterdim ama malum kullanıcı hatası dediler tahmin etmistim zaten öyle diyeceklerini yenisi 500 gayme unutun dedim. Bu sekilde uzun yola çıkıcam artık 10 bin bakıma kadar dayanır dediler 5200 km deyim henüz ama gitmiskene başka şeyler yaptırdım hatta sizinden gördüğüm bagaj eşiği taktırdım fotolar asağida.
 
Katılım
20 Nis 2014
Mesajlar
230
Tepki puanı
1
Ynt: Kaput koruma mafiş !

Ynt: Kaput koruma mafiş !

Hayırlı olsun... Bir sokak yukarıdaki jpc otomotive yaptırıyorlar. Keşke öncesinde konudaydık sizi yonlendirirdim. Belki 20-30 daha ucuza gelirdi... Güle güle kullanın...
 

Attila Khan

Banned
Katılım
21 Ocak 2014
Mesajlar
1,895
Tepki puanı
4
Konum
İstanbul
Ynt: Kaput koruma mafiş !

Ynt: Kaput koruma mafiş !

Hazır Marmara'ya gitmisken asagidakileride yaptırdım biraz tuzlu oldu ama vakit yoktu aradan çıksın istedim

** Ön yolcu koltuğunda bir leke vardi ( koltuk koruma oldugu halde ) onu bir şekilde çıkardılar şimdi yok gibi sanki. :gut:

** Söför tarafı kauçuk paspas kilidi kırılmıstı önce yeni paspas setinde var dediler atar yapınca tamam bir bakalım fazla elimizde kalmıs ise düzeltiriz dediler 5 dk sonra kilit bulundu ve takıldı :++:

** Ön cam plastiklerinin arasının hala açık oldugunu hatırlattım havada baya sıcaktı sinirlerim tepemdeydi baktılar başa çıkamayacaklar yetkili birisi geldi bazı sıfır araçlar gösterdi bana ilginç bir şekilde onlarinda orası acikti şaşırdım meğer fabrikadan öyle geliyormuş onlara :aman:

** 4 lastik hava basıncı 32 olarak ayarlandı, yağ ve su kontrol edildi falan derken birden ışıksız kapı ve bagaj eşikleri aklıma geldi fiyat sordum önce 350 gayme dediler unutun dedim sonra bir bayan geldi siz yabancı değilmissiniz dedi yeni mi fark ettiniz dedim bende 250 ye hepsini yaparız dedi bende dedim dışarıda yaptırsam 150 ye yaparlar dedim ama vaktimde olmadıgı icin tamam dedim asağıda fotoları var. Bu arada bağaj eşiğini Taner Bey'in aracindan görüp begenmistim :) :gut:

** Kaput koruma garanti kapsamına girmezmis kullanıcı hatası dediler zaten tahmin etmistim öyle diyeceklerini buyuk ihtimalle basınclı sudan olmustur dediler. Yenisi 500 gayme fazla tuzlu geldi dışarıda 150 tl ye yaparlar dedim cok pahalı deyince bizimkisi daha kaliteli falan dediler bende belli dedim 9 ayda kaput koruma mafiş [:-]

** Berk'in rötuş yaptıgı arka tampondaki çiziğide gösterdim boya kaporta dediler yok artık dedim. Hangi akla hizmetle beyaz arabaya siyah tampon takmıslar saçmalık dedim ayarı verdim yine servisteki tüm elemanlarla tanışmış oldum bugün özetle [:-]

** Sami Bey'in güneşlikleri aklıma geldi birden ama nerde bizde o beceri aldıgım güneşlik çingene çadırı gibi oldu ahanda fotosu [;)]

** Şu silecek varya onun içine sürekli arı, yaprak falan giriyo uyuz oluyorum çıkartamıyorum var mi bir çaresi bugün sinirlenip yerinden sökecektim bugün .duv.

*** İlaveten bugün yagmur nedeni ile aracı 2 kez silmek zorunda kaldım servisten önce ve sonra. Önce silerken fark etmedim ama eve geldigimde sağ arka tamponu silerkene gacır gucur ses geldi acaba bagaj eşigi takılırken eleman fazla mı bastırdı yoksa başka birşey mi olmuştur hiç fikrim yok açıkcasi .duv.

Neyse gergin bir gün geçirdim benden bu kadar tüm fotoları ekliyorum arkadaşlar derken boyutu büyük kabul etmiyor site ama Dh forumda fotolar var :aman:

[member=162]tanerozbabacan[/member]
[member=3]sk67a[/member]
[member=23]berk tmzl[/member]
[member=5]avansis[/member]
[member=2]NoFeaR[/member]
[member=6]hakko modelistlik[/member]
 

Attila Khan

Banned
Katılım
21 Ocak 2014
Mesajlar
1,895
Tepki puanı
4
Konum
İstanbul
Ynt: Kaput koruma mafiş !

Ynt: Kaput koruma mafiş !

[quote author=tanerozbabacan link=topic=586.msg9364#msg9364 date=1405784394]
Hayırlı olsun... Bir sokak yukarıdaki jpc otomotive yaptırıyorlar. Keşke öncesinde konudaydık sizi yonlendirirdim. Belki 20-30 daha ucuza gelirdi... Güle güle kullanın...
[/quote]

Tşkler Taner Bey, 20 -30 cok sorun olmaz da şu spor ön panjura 850 tl dediler güzel ama çok pahalı daha ucuza bir yer olursa Berk'e falan sorucam belki bir ara uğrasırım ama tamda karar veremedim aslında yırtık ön kaput koruma ile spor panjur saçma da olabilir :)
 
Katılım
22 Ocak 2014
Mesajlar
327
Tepki puanı
1
Konum
ARTVİN
Ynt: Kaput koruma mafiş !

Ynt: Kaput koruma mafiş !

devrem estirmissin bugün resmen oruç sıkıştırdı seni zannedersem ama epey iş görmüşsün


iPhone 5s'den Tapatalk aracılığı ile gönderildi
 

Attila Khan

Banned
Katılım
21 Ocak 2014
Mesajlar
1,895
Tepki puanı
4
Konum
İstanbul
Ynt: Kaput koruma mafiş !

Ynt: Kaput koruma mafiş !

[quote author=arlnold08 link=topic=586.msg9368#msg9368 date=1405785064]
devrem estirmissin bugün resmen oruç sıkıştırdı seni zannedersem ama epey iş görmüşsün

iPhone 5s'den Tapatalk aracılığı ile gönderildi
[/quote]

Aynen devrem elimden bir kaza çıkmadan baya bir iş hallettik uzun yol öncesi.
 
Üst