Karşinizda türkiye de üretilen civic

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan mask946
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi

Trust

0
Katılım
21 Ocak 2014
Mesajlar
3,646
Tepki puanı
32
Konum
İstanbul
Aracınız
CVT şanzuman daha önce üzdü artık 9 ileri konuşulan günümüzde 6 ileri bana hiçbir şey ifade etmiyor. Motor aynı şanzuman ne olduğu belli değil kobay olmaya gerek yok beklemek en azından makyaja kadar mantıklı olan.
 
Katılım
5 Mar 2014
Mesajlar
1,670
Tepki puanı
85
Yaş
35
Konum
İstanbul - Bilecik - Trabzon
Aracınız
Muhtemelen bu kademesiz transmisyonların yeni yeni uygulanmasına ait en etkileyici örnek, Renault V10 motoru ile 800 HP gücündeki CVT tahrikli Canon-Williams Formula 1 yarış arabasıdır. Williams’ ın teknik müdürü Patrick Head’ in söylediğine göre “ eğer Formula 1 yarışlarında CVT, çekiş gücü kontrolü, Aktif süspansiyon vb. gibi sürücüye yardımcı elemanlar 1993 yılının ortalarındaki kural değişiklikleri olmayıp yasaklanmasaydı, bu otomobil bugün gireceği bütün yarışları büyük bir ihtimalle kazanabilirdi.”


SM-G800H cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
 

maluus

0
Katılım
3 May 2014
Mesajlar
111
Tepki puanı
3
Yaş
2023
CVT nin nasıl olduğunu zaman gösterecek. Ancak salt vites sayısı perspektifinden bakınca 3 vites cvt bile 9 vites otomatik, manuel ya da çift kavrama vs.'den iyi olduğu kanısındayım. Zira cvtlerde belirtilen vites sayıları tamamen insanların vites sayısına olan merakından bir tür algı yönetimi olarak belirtiliyor. Teknik olarak ise gerçekte en büyük ve en küçük kasnak boyutları arasında sonsuz sayıda vites getiriyor.

Enviado desde mi Nexus 5X mediante Tapatalk
 
Katılım
5 Mar 2014
Mesajlar
1,670
Tepki puanı
85
Yaş
35
Konum
İstanbul - Bilecik - Trabzon
Aracınız
10-20-30 vites diyebiliriz

SM-G800H cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
 

maluus

0
Katılım
3 May 2014
Mesajlar
111
Tepki puanı
3
Yaş
2023
Ayrıca fiyatlar da bana makul geldi.

Enviado desde mi Nexus 5X mediante Tapatalk
 

maluus

0
Katılım
3 May 2014
Mesajlar
111
Tepki puanı
3
Yaş
2023
Bende 2013 otomatik var. Manuel ve çift kavrama kesinlikle düşünmediğimden tam otomatik dışında benim için tek alternatif cvt. Ancak Honda'nın bu cvtsi nasıl denemek lazım. Mesela son dönemde popüler olan qashqai cvt de bariz bir tork gecikmesi var. Öyle bir durum olursa tam otomatiğe devam. Ama güzel sıkıntısız bir cvt çıkarsa benim için artı özellikleri ile arabayı yükseltme olur ki bu fiyatlarla düşünülebilir. Dizel ve turbo falan da benim için tercih sebebi değil şahsen. Aile babasıyım öyle uzun boylu hızla performansla işim yok. Mevcut motor bile bana yeterli. LPG dizelden hem alırken hem kullanırken hem bakımda vs her açıdan daha ekonomik ve iyi bir seçenek. Honda'nın efsane sorunsuz atmosferik motoru daha ileri güvenlik, teknoloji ve güzel bir cvt ile birleşince benim için yeme de yanında yat olur

Enviado desde mi Nexus 5X mediante Tapatalk
 
Katılım
5 Mar 2014
Mesajlar
1,670
Tepki puanı
85
Yaş
35
Konum
İstanbul - Bilecik - Trabzon
Aracınız
Bende 2013 otomatik var. Manuel ve çift kavrama kesinlikle düşünmediğimden tam otomatik dışında benim için tek alternatif cvt. Ancak Honda'nın bu cvtsi nasıl denemek lazım. Mesela son dönemde popüler olan qashqai cvt de bariz bir tork gecikmesi var. Öyle bir durum olursa tam otomatiğe devam. Ama güzel sıkıntısız bir cvt çıkarsa benim için artı özellikleri ile arabayı yükseltme olur ki bu fiyatlarla düşünülebilir. Dizel ve turbo falan da benim için tercih sebebi değil şahsen. Aile babasıyım öyle uzun boylu hızla performansla işim yok. Mevcut motor bile bana yeterli. LPG dizelden hem alırken hem kullanırken hem bakımda vs her açıdan daha ekonomik ve iyi bir seçenek. Honda'nın efsane sorunsuz atmosferik motoru daha ileri güvenlik, teknoloji ve güzel bir cvt ile birleşince benim için yeme de yanında yat olur

Enviado desde mi Nexus 5X mediante Tapatalk
+1 Katiliyorum.

SM-G800H cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
 
Katılım
15 Eki 2014
Mesajlar
118
Tepki puanı
0
Yaş
40
Konum
konya
Bende fb7 tam otomatik ve 2005 honda hrv cvt iki araçtanda var. Cvt şanzumanda bariz tork kaybını hissediyorum. Sürüşü pek zevkli değil 40km hızdan 180km hıza kadar 6500 devirde motor bağırıp duruyor. 20.000 km de 300 liralık cvt şanzuman yağı masrafıda cabası. İyi tarafı ise bizim araçlarda vitesler arası ölü düşük devir sorunu kalmayacağını düşünüyorum. Benim tercihim 9 ileri olurdu sıfır tork kaybı, sorunsuz ve masrafsız şanzuman.
 
Katılım
21 Ocak 2014
Mesajlar
829
Tepki puanı
10
Yaş
54
Konum
bursa
Hondanın kullandığı cvt şanzımanın bir yeniliği farklılığı varmı? Yoksa piyasadaki sıradan cvt şanzıman mı kullanmışlar. Bu konuda bilgi mevcut mudur ? Eğer klasik cvt şanzıman ise cvt lerdeki bahsedilen kronik sorunlardan (aşırı yükte yetersiz kalma ve arıza çıkarma gibi) hondada nasibini alır. Ve otomatikte hondanın sorunsuzluğu imajı zedelenir.

HUAWEI G7-L01 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
 
Geri
Üst