cvt şanzıman? HB civic in 182 beygiri ile evden işe giderken işten eve gelirken 1200-1300 devirlerde titreşimsiz 40-50-60km hızlarda tıkır tıkır gidiyor hızlanma da şehir içi şartlara göre fena değil ama gaza çok basınca fena patinaj yapıyor
Fazla kick down yapamıyorum o sebeple, ön lastiklerim ve VSA sebebiyle fren balatalarım ciddi yıpranıyor.
50-60km hızlarda giderken gazı butona kadar kökleyip butona basmadan kick down u devreye sokmadan gaza basarsanız 3000-4000 devirlerde yürüyor 80-90-100 gidiyor 200 e kadar görür sıkıntı yok. Kick down çok fena yapıyor. 40-50km hızda giderken kick down yapıp patinaj yaptığını ve direksiyonla cebelleşip düz yolda sağa sola kaçmasını toparlamak zorunda kaldığımı iyi biliyorum. Yol bozuksa birde gelen sesler falan hoş olmuyor, ama otobanda sıkıntı yok.
Evet bu lastikler bu arabaya bazen yetmiyor
fabrika çıkışı michelin prymacy 3 takılı, keşke HB civic te de FC5 ler gibi bridgestone turanza yada er300 olsaydı bridgestone ile çok güzel anılarım var. Arabamın üzerindeki lastikler kötü işte.
1.6 125hp lik civic in CVT mevzusu böyle değildir atmosferik makina mecbur devir çevirecek, bunda sıkıntı olacağını zannetmiyorum. Turbolu kadar benzin yakmazda zaten, ondan da korku olmamalı.
gaz pedalına birden hızlıca basmak kötü, orada hızlanmada bir gecikme oluyor motor bocalıyor vtec kurs büyütecek enjektör benzini basmadan önce manifolttan gelen havayı ölçecek cvt vites mi küçültsün yoksa motor devrini mi beklesin falan diye gecikme doğal bir durum problem değil yani o sebeple yedire yedire gazı köklemek daha iyi hızlandırıyor motorun ve cvt şanzımanın kafası karışmıyor.
Yakıt tasarrufu yapmak isteyenler multimedya da navigasyon içerisinde Eco Route diye bir uygulama var onu çalıştırıp 100 üzerinden yüksek puanlar almaya çalışabilirler frenleme ve genel sürüş puanı veriyor ayrı ayrı ve ekonomik sürüş için telemetri grafiği var, benim en yüksek puanım 100 üzerinden 55
ve 55 puan aldığım zaman 10 litre ortalama ile gittiğim yolu 8.5 litre ortalama ile gitmeyi başardım