Lastik Basınç Sensör Arızası

Jant içinde olması imkansız gibi birşet diyebilirim çünkü öyle bişe için mutlaka janttan bir bağlantı olması lazım.
Çalısma prensibi tamamen açı ile alakalıdır. Aracın eğri veya bir tarafa doğru meyilli durmasıyla alakalıdır.
Şimdi desek ki bir kişi sola oturdugunda veya ağırlık bi kısma çöktüğünde yine araç eğri duracak. Bunun içinde suspansiyon değerleri sabittir.
Tamamen açı denge olayı otomatik far yüksekliği gibi


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Düzeltiyorum :)
İlk yazdım sonra araştırdım ve doğru prensibi buldum :)
İlk yazdıgımd açıyla alaklı demiştim ama iki temel prensipte calısıyormuş.
Birincisi abs sistemi ile beraber. Lastiğin tur sayısında göre hesaplayarak.
İkincisi ise sibop kapağı ile beraber jant içindeki küçük pil ile 5-10 yıl pil ömrü olan kendi frekans numarası olan sensörler.
Ama honda da bu sensörden olacagını sanmıyorum :)


Sent from my iPhone using Tapatalk


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Düzeltiyorum :)
İlk yazdım sonra araştırdım ve doğru prensibi buldum :)
İlk yazdıgımd açıyla alaklı demiştim ama iki temel prensipte calısıyormuş.
Birincisi abs sistemi ile beraber. Lastiğin tur sayısında göre hesaplayarak.
İkincisi ise sibop kapağı ile beraber jant içindeki küçük pil ile 5-10 yıl pil ömrü olan kendi frekans numarası olan sensörler.
Ama honda da bu sensörden olacagını sanmıyorum :)


Sent from my iPhone using Tapatalk


Sent from my iPhone using Tapatalk

Forumda daha önceden konuşmuştuk bu konuyu :)
Honda nın sistemi tur sayısı sayarak çalışıyor ;)
 
Geri
Üst