Eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz.. Tarayıcınızı güncellemeli veya alternatif bir tarayıcı kullanmalısınız.
Normalde lastik basınçları lastikler soğukken kontrol edilmeli ve hava da lastikler soğukken basılmalı. Kapı içlerinde yazdığı gibi 32 basılması en doğrusu. Ancak ben bazen uzun yolda ya da şehir içinde benzin alırken kontrol ettiğim/hava bastığım için içerideki basıncın ısıdan dolayı yükselmiş olacağını dusunrek 33 uzun yoldaysam da 34 basıyorum. Zaten soğukken 32 olan lastikler uzun yol gidip ısındıktan sonra 33-34 oluyor. Bilmiyorum yanlış mı yapıyorum. Ne dersiniz...?
[quote author=tanerozbabacan link=topic=658.msg10778#msg10778 date=1408839857]
Normalde lastik basınçları lastikler soğukken kontrol edilmeli ve hava da lastikler soğukken basılmalı. Kapı içlerinde yazdığı gibi 32 basılması en doğrusu. Ancak ben bazen uzun yolda ya da şehir içinde benzin alırken kontrol ettiğim/hava bastığım için içerideki basıncın ısıdan dolayı yükselmiş olacağını dusunrek 33 uzun yoldaysam da 34 basıyorum. Zaten soğukken 32 olan lastikler uzun yol gidip ısındıktan sonra 33-34 oluyor. Bilmiyorum yanlış mı yapıyorum. Ne dersiniz...?
Sent from my LG-D855
[/quote]
Ben eski aracımda sizin gibi 2 kademe fazla basıyordum ama Honda ilk kez kullandığım için denemedim sadece 32 de ön lastikler biraz inik gibi görünüyor aynı sorun Clio da vardi motor önde diye belki hareket halindeyken değişiyordur diye düşündüm. Clio da 2 kademe fazla basınca direksiyon manevraları daha rahat oluyordu belkide o nedenle yapıyordum birde tabiki yakıt sarfiyatı azalıyordu azda olsa ama tabiki virajlara dikkat etmek gerekiyordu
Şehir içi bozuk satıhta ( yazın evden denize ve denizden eve gidip gelirken ) kullanacağım zaman 30 yapıyorum. Onun harici hep 32 basıyorum. Normal kullanımda fazla inik olmasını tavsiye etmem hem yakıt sarfiyatını arttırır hem de lastiğin deformasyonu daha hızlı olur ama konfor şahane 32 den fazlası da sağlığa zarar, Azer Bülbül gibi titriyor insan Uzun lafın kısası 32 ideal basınçtır
Bu site, içeriği kişiselleştirmek, deneyiminize uyarlamak ve kayıt olmanız durumunda giriş yapmanızı sağlamak için yasal düzenlemelere uygun çerezler (cookies) kullanır.
Bu siteyi kullanmaya devam ederek, çerez kullanımına izin veriyorsunuz.