Bu profil çok çok fazla bence sportif araç içinAnladım Alperen hocam.
peki 235/55/17 'de sorun yaşatmaz sanırım değil mi?
performans güvenlik açısından ne düşünürsünüz
Bu profil çok çok fazla bence sportif araç içinAnladım Alperen hocam.
peki 235/55/17 'de sorun yaşatmaz sanırım değil mi?
performans güvenlik açısından ne düşünürsünüz
Bu doğru, karda biraz kötüleşir ama normal yolda ikisinin frenlemesi ve yol tutuşu arasında dağlar kadar fark olur.Başka bir forumda da bir arkadaş şöyle demiş:
"Karda taban büyüdüğünde performans düşüyor. Eski arabamda 175 taban ile çıktığım yerleri 205 ile zorlanarak çıkıyorum."
Paranız varsa şimdi yenisini alın bunları 10 bin km daha kullanırsınız ama diş derinliğini tam göremedim halaMerhaba, mevcut aracımın lastikleri için fotoğraf ekledim, şu anda 33.000 km de 2018 civic hb, çatlamalar görüyorum, sizce lastikleri değiştirmek gerekir mi ?
Vallahi işte karar veremediğim kısım da bu, aslında tabi ekonomik olarak 6-7 bin tl yük 4 lastik ama bir yandan da şimdi bunu yenilemezsem seneye herhalde en az 10 bin tl veririm arada kaldım. Dis derinliğini tam bilemiyorum ama kabaca 50 kuruşla kabaca ölçtüğümde ikinci çepere kadar geliyor sanırım bu 3-4 mm civarında demek oluyor. Tabi parayı bir kenara bırakınca aslında primacy 3 leri ilk günden değişmek lazım hemen patinaja kalıyor.Paranız varsa şimdi yenisini alın bunları 10 bin km daha kullanırsınız ama diş derinliğini tam göremedim hala
SM-A715F cihazından CivicTR mobile app kullanılarak gönderildi.
- Demir paranın iç halkasını görünüyor ise değişmesi lazım.Merhaba, mevcut aracımın lastikleri için fotoğraf ekledim, şu anda 33.000 km de 2018 civic hb, çatlamalar görüyorum, sizce lastikleri değiştirmek gerekir mi ?