- Katılım
- 7 Eyl 2014
- Mesajlar
- 10,268
- Çözümler
- 9
- Tepki puanı
- 13,116
- Konum
- Türkiye
- Ad Soyad
- M2Hamid
- Yaş
- 40
- Aracınız
- Civic FD6 2010
Hazır mesaj yazmış iken Temmuz'un 20si itibariyle Continental PremiumContact 6 ile ilgili şu ana kadarki süreçteki izlenimlerimi anlatacak olursam
- Yol tutuş özellikle lastik ısındıktan sonra cidden beni hayran bırakıyor, 4 yıllık Continental PremiumContact 5 ile 110da döndüğümde ufaktan çizgi dışına doğru meyleden ve direksiyonu daha sıkı tutarak kontrol için dikkatli olma ihtiyacı hissettiğim aynı virajlarda şu anda nerdeyse 120 ile araç çok rahatlıkla hiç istifini bozmadan aynen devam ediyor Ben PremiumContact 5'i ilk aldığımda bile bu kadar virajlarda rahat olduğumu hatırlamıyorum, yani aynı aracı kullandığıma emin olmasam farklı bir araç diyecem o kadar viraj performans farkediyor Eski FD6 aracımdaki Vector4Seasons ile hiç karşılaştırmıyorum, aynı virajda 100 civarında döndüğümde bile tedirgin ediyordu
- Konfor olarak amortisör ile sönümlemesi bence iyi seviyede, kısa-sert çıkıntılar haricinde uzun süredir dan-dun sesi ile pek karşılaşmadım.
- Ses düzeyi bu lastiğin en zayıf olduğu kalem, kaymak asfaltta sessizliği iyi iken biraz pütürümsü kalitesiz soğuk asfaltta ciddi yol sesi üretiyor, ufak bir müzik açarak bu sorunu bertaraf edebiliyorsunuz ama benim FB7 yalıtımlı olduğu halde bu şekilde, yalıtımsız bir FB7de bu seviye cidden rahatsız edici olabilir.
- Aşınma düşündüğüm hızlı gerçekleşecek gibi geliyor, lastiğin dış yüzeyi cidden çok yumuşak yapıda, tırnağım çok kolaylıkla lastiğin dişlerine batabiliyor, sökülen lastikte bu daha daha zordu Sanki aşınması hızlı olacak izlenimi veriyor, özellikle yol tutuşuna bağlı virajlara korkusuzca daha hızlı girme isteği oluşturması da bu aşınmayı arttırıcı ek bir faktör