Arkadaşlar şimdi Honda civic gibi bit araçtan söz ediyorsak ve takılan kit brc veya dengi bir kit ise arıza lambasının sürekli yanması tek sebeptendir doğru montaj yapılmamasından. Bu kadar basit . doğru ayar afr ayarı felan hikaye . onları doğru yapanda yoktur. Size tavsiyem gidin ustalığının emin olduğunuz bir yere bütün tesisat a bakılsın aynı yeniden montaj yapılıyor gibi mutlaka bir sorun bukacaktır. Yani manifoltun yanlış delinmesi bile olabilir. Size tavsiyem budur devamlı ayarla para vermeyin. Honda civic de doğru montaj ve başlangıçta doğru bir ayarla lpg olayını unutursunuz bu kadar. Lpg konusunda montaj çok önemlidir. Benim aracımda sabahtan akşama kadar başında durmama rağmen aynı yerde çalışan ve sözde usta olan başka bir i tanktan motora gelen boruları bile doğru montaj yapamamıştı. Ben müdahale edip düzelttirdim. Bu lpg işi düzen tutmadı mı kafayı yedirttir benim tavsiyem bu.
SM-G610F cihazından
CivicTR mobile app kullanılarak gönderildi.
Hocam bu arkadas 2012 model aracına
2013 yılında lpg taktırmıs
5 yıllık bir kitten bahs ediyoruz
son 4 aydır arıza lambası yanıyormus
Montaj olayı tabıkıde cok onemli fakat montajdan olsaydı takıldıgı ılk gunler arıza ısıgı yanardı veya farklı arızalar verırdı.
İlaveten brc iyidir landırenzo vs ithal markalar cok süperdir diye birsey yok.
Fiyatı 1400 TL olan ithal kitler gümrükte vergileri yedikten sonra 2800 2900 TL olması kalıteli oldugununun kanıtı degildir.
Atiker gold serisi fiyatı 1600 1700 TL ye yapıyorlar. Montajını işinin ehli kişiler tarafından yapılınca ithal markalardan hiç bir farkları yok.
Gelelim arkadasın arızasına arıza bence montaj veya elektronik değil.
Mekanik arıza işine çok fazla benziyor
1 enjektörler
2 lpg regülatör
Bu ıkı seyfen biridir kuvetle muhtemel
Enjektör kontrol edildiginde arıza belli oluyor
Regülatörün sinsi arızaları var sökülüp bakılmadıkça görünmüyor.