Evet arkadaşlar yaklaşık montaj sonrası iki 2 depo lpg yi bitirmiş bulunmaktayım.
Cihazın ne işe yaradığını zaten hemen herkez biliyor o yüzden direk tecrübelerimi paylaşacağım.
İlk aldığım lpg yi BP aldım lpg ile benzin göstergesinde 2 dış kaldığı halde ses ile bitti uyarısı aldım ve sistem otomatik olarak benzine geçiş sağladı. Aslında olayı mantığa döktüğünüz de tüm dişlerin bitip öyle meydana gelmesi gerekiyordu benim beklediğim de bu idi.
Hemen ürünü tedarik eden halil ibrahim beyi aradım.
Oda bana lpg var evet ama gerekli basınç sağlanamadığından araç kendini benzine alıyor dedi sonra yolumu uzatarak shell den lpg yi fülledim birde onu denemek istedim.
Çünki shell deki pompa sistemi BP ve diğer pompalardan* daha yavaş basıyor dolayısı ile aracın lpg deposu daha fazla lpg alıyor.
Araç deposu tam olarak 40 litre aldı haliyle Anladım ki evet 2 dış kala lpg bitti ama normalde aracım genellikle 42 litre altına pek düşmezdi basınç yetmediği için benzine geçtiği konusunda tatminkar oldum.
Ve bugünde shell den aldığım depomdaki yakıt bitti hemde göstergedeki* tüm dişlerin kaybolması sonucu ses ile ikazida alınca sistemin lpg yi alınan yeri ile değişkenlik gösterdiğini anlamış ve tecrübe etmiş oldum.
Kısa mesafelerde de sistem sağlıklı çalışıyor mesela bindiniz araç tam lpg ye geçti tam göstergeye veriyi yazacakken aracı stop ettiniz tekrar bindiğiniz ilk benzini görüp daha sonra araç lpg verisini yazıyor.
Ben memnunum birde servise gittiğimde Honda nin çakma emilatör ünü sökturdum mu çok daha iyi olacak.
Çünki benzin verisini yavaş yavaş yazıyor.
İstiyorum ki kontağı açtığım da birden benzin verisi yazılsın benzinli kullanan arkadaşlarda olduğu gibi.
Montajı olayı daha önce konuşuldu zaten gerekli yardımı halil ibrahim bey telefon üzerinden sağlıyor.
Aynısından bi Fb7 kullanan arkadaşım da kullanıyor BP dışında o opettende almış sadece problemin yani 2 dış kalıp sesli ikaz verme durumunu oda BP de yaşamış durum ne ile alakalı bilemiyoruz anlayacağınız biz bunu 2 araç ile tecrübe etmiş bulunuyoruz.
Daha başka tecrübe yaşarsak yine buradan devam edeceğiz.
Cihazın ne işe yaradığını zaten hemen herkez biliyor o yüzden direk tecrübelerimi paylaşacağım.
İlk aldığım lpg yi BP aldım lpg ile benzin göstergesinde 2 dış kaldığı halde ses ile bitti uyarısı aldım ve sistem otomatik olarak benzine geçiş sağladı. Aslında olayı mantığa döktüğünüz de tüm dişlerin bitip öyle meydana gelmesi gerekiyordu benim beklediğim de bu idi.
Hemen ürünü tedarik eden halil ibrahim beyi aradım.
Oda bana lpg var evet ama gerekli basınç sağlanamadığından araç kendini benzine alıyor dedi sonra yolumu uzatarak shell den lpg yi fülledim birde onu denemek istedim.
Çünki shell deki pompa sistemi BP ve diğer pompalardan* daha yavaş basıyor dolayısı ile aracın lpg deposu daha fazla lpg alıyor.
Araç deposu tam olarak 40 litre aldı haliyle Anladım ki evet 2 dış kala lpg bitti ama normalde aracım genellikle 42 litre altına pek düşmezdi basınç yetmediği için benzine geçtiği konusunda tatminkar oldum.
Ve bugünde shell den aldığım depomdaki yakıt bitti hemde göstergedeki* tüm dişlerin kaybolması sonucu ses ile ikazida alınca sistemin lpg yi alınan yeri ile değişkenlik gösterdiğini anlamış ve tecrübe etmiş oldum.
Kısa mesafelerde de sistem sağlıklı çalışıyor mesela bindiniz araç tam lpg ye geçti tam göstergeye veriyi yazacakken aracı stop ettiniz tekrar bindiğiniz ilk benzini görüp daha sonra araç lpg verisini yazıyor.
Ben memnunum birde servise gittiğimde Honda nin çakma emilatör ünü sökturdum mu çok daha iyi olacak.
Çünki benzin verisini yavaş yavaş yazıyor.
İstiyorum ki kontağı açtığım da birden benzin verisi yazılsın benzinli kullanan arkadaşlarda olduğu gibi.
Montajı olayı daha önce konuşuldu zaten gerekli yardımı halil ibrahim bey telefon üzerinden sağlıyor.
Aynısından bi Fb7 kullanan arkadaşım da kullanıyor BP dışında o opettende almış sadece problemin yani 2 dış kalıp sesli ikaz verme durumunu oda BP de yaşamış durum ne ile alakalı bilemiyoruz anlayacağınız biz bunu 2 araç ile tecrübe etmiş bulunuyoruz.
Daha başka tecrübe yaşarsak yine buradan devam edeceğiz.